mayheeeM

här är Sandras inlägg som försvann inatt.


Öööh aa tja, IT'S SANDREEW AGAIN!!
Alla här är HOMOs och alla gick och la sig för ca 30 minuter sedan. Klockan är 05.03 och alla sover, WTF?? Fattar inte hur alla kan vara så trötta och tråkiga. Jag och Johan ville ju vara uppe och fortsätta spela men nej nej, inte resten av the gang. Jag har iaf spelat LastChaos nu i en halvtimme eller nått själv, Andreas skulle ju komma in också men han spelade i typ 10 minuter sen gick han och la sig och skulle "vila ögonen en stund i soffan. men tror han somna rätt hårt.

Yeye efter jag har bloggat ska jag mecka klart en bild jag håller på med, kolla bilddagboken ifall det är några snygga ROLIGA personer som har lagt ut något sköj och sedan fortsätta spela.
Vafan, det var samma sak igår. Alla ville bara sova fast idag var dom iaf uppe lite längre. Alltså jag har skitkul här när dom är med och spelar men dom ska alltid sova så jävla tidigt, >_< homofober är vad dom är.

Hm, Idag har alla spelat GTA i typ 5 timmar isträck haha : D askul men när allas pengar tog slut så orka dom ju inte hållapå och kämpa sig mer. Yeye får la se ifall det blir lan imon igen, hoppas fan det men då får dom fan ställa upp och vara vakna längre. Sedan så var ju Jag Johanna Johan Agge och Kalle iväg till shell tuve en stund och köpte mat dricka chips och cigg. Bruden som jobbar där var som vanligt grinig och höll på och kämpa sig, aja.

FYFAN vad gott det var med Fanta och chips nu då! : O Haha som sagt, jag och johanna har snyggaste LAN-Kepsarna! ;D haha jag med min och Min&Jojjens dans är fan inte dålig! MAYHEEM, DU VET ATT DET ÄR MAYHEEM! (8) Vi ska la fan inte öva in den bättre imon eller, näe inte alls. Som fan occså, inte lite heller.

FAAN VAD !AGGE SNARKAR! NU DÅ! Funderar på om man ska gå och hoppa lite på honom så att han kommer in och spelar med mig. Lite smått segt att spela när ingen annan är inne. Harrejävlar, säg inte att agge börjar med sin pipnäsa nu då tar jag fan livet av mig!!!!!!!!11 Vill väcka Johanna och säga det men hon kommer la döda mig eller nått om ja väcker henne när hon ligger där med sin jävla kuk kaka, ne fölåt men ja fick lite tråkjigt nu när alla somnar. Men jag skulle fan alDrriiiiIIIIGGG kunna somna nu är inte trött nånstans. näe men.. UT Å RÖKA KANSKE SNART? Frågan e om ja vågar gå ut själv, de kommer typ komma någon och pressa upp en fet kniv under trappan och cutta mig. jävlar nu är de nån som börjar sparka i väggar och ha sig också, de är la Johan&Henke som har bög sex eller nått. jag orkar inte mer nu ska jag hitta på nått skoj. byebye alla fula typ 2pers som läser den här bloggen. ha de

MEN HELVETE VÄNTA LITE JAG MÅSTE TA UT MIN ILSKA PÅ NÅNTING NU FÖR AGGE OCH KALLE SNARKAR IKAPP FÖRFAN, säkert johanna också. ASJLDKFLJASÖLKDFJLAKSJFD
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAN DOM SLUTA ELELR JA LOVAR JAG KASTAR NÅNTING SNART!!! dom va rätt döda dom hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0