Mission inpossible.

Jag får panik. Det luktar nudlar överallt. Jag har fobi för den äckliga lukten. Jag har fobi för att få fobi för den äckliga lukten som jag har fobi för. Fyfan vad krångligt det blev, men jag tycker att Sandra förtjänar att få tänka till lite när hon läser min skickliga blogg.

Förresten kanske ni märkt att jag har lyckats förstöra hela min design. Jag vill göra något helt annorlunda, men jag vet inte riktigt vad. Funderar på att ha typ regnbågens alla färger och bara göra den jätte barnslig. Men jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Eller vad jag ska börja med rättare sagt.

Blev precis disconnected från Lc och tänkte att medan jag ändå inte spelar så kan jag blogga lite eller i allafall pilla lite på designen som jag hade tänkt göra härnäst.

I natt drömde jag en sjuk dröm. Jag drömde att jag tvättade hela mitt golv hemma med tvättmedel och sen slickade jag upp det. Och jag kan lova, det smakade fan inte gott. Det var förskräckligt.

Henke hade den fulaste pipnäsan i natt i världshistorien. Jag hatar den som in i helvete! Sen låg han även och rabblade gta koder! Helt sjukt. Han låg i går och snackade i sömnen också. Han sa så fula saker så jag skratta ihjäl.

Jag och Sandra körde mission inpossible i natt. Vi gjorde volter och sånt. Vi sköt alla som kom i våran väg och det slutade med att alla dog. Min pickadoll var snyggast för övrigt.

Nej, nu skall jag pilla lite på designen. Det blir säkert som vanligt helt misslyckat..

PUSSHEJHEJHEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0