My life would suck without you.

Nu har jag och Sandra vaknat till slut efter en natts sömn. Har sovit jätte bra inatt faktiskt. Fast jag hade sjuka drömmen om att en unge blev uppäten av en val och jag blev biten av en T-rex som jag sedan blev tillsammans med. Ja, ibland har vi alla sjuka drömmar.

Har suttit lite och pillat på designen på bloggen, blir bara mer nöjd hela tiden. Nu har jag äntligen fått den så jag vill ha den. Visst finns det mer att göra med den men den är fin nu, jag gillar den verkligen. Och som man förhopnningsvis lagt märke till så har jag fixat mig en header efter mycket om och men. Jag tyckte verkligen det var skit svårt i början och jag förstod ingenting. Men nu när jag väl har fixat en så tycker jag inte alls att det var svårt. Problemet var att någon annan hade gjort min föredetta header och jag hade ingen aning om vilken storlek den var i, så det blev fel hela tiden. Men nu har jag till och med fixat headern helt själv. Är stolt över mig. Och lägg även märke till att jag har bytt profil bild!!!!! Och faktiskt, jag har ändrat rubrikerna i menyn. Jag kände att dom inte var tillräckligt personliga! Visst är det väl inte världens bästa rubriknamn men det är ju ändå något jag har kommit på själv, så personliga är dom ju!

Nu går Sandra omkring och funderar på vad fasiken hon ska ha på sig. Jaja, jag har redan kläder som ligger och väntar här bredvid så jag har inte samma problem som hon har. Men hon har en stor garderob som hon måste rota i. Men vad det ser ut som så har hon fixat ett par byxor nu som hon ska ha! Nu står hon och tar deo! Hon tror jag inte ser något bakom hennes fula dator skärmar men jo, det gör jag. Nu borde jag egentligen ta kort på när sandra strippar, men tyvärr är det hennes kamera så hon märker ju den bilden jag har tagit. Haha nu står hon i bh den jäveln! Haha det är hur kul som helst att skriva vad hon gör. Ja nu har hon satt på sig alla kläder, och hon avslutade det hela med några sprut från sin snygga parfym!

Haha nu kom agge och knackade på fönstret! Haha han ber mig komma ut men jag bad han komma in. Nu står han här och ser snygg ut! haha nu orkar jag inte blogga mer.

PUSSHEJ


Maria är snygg i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0