No more pain.

Just nu sitter jag i mitt rum. Jolly sitter typ framför mig. Jag har varit riktigt pepp idag på att supa men nu när jag suttit i storarummet med dom andra så mår jag skit. Jag är hur varm som helst och gick in på mitt rum för att kyla av mig för det är mycket kallare här inne.

Idag vaknade jag runt 1 tiden. Gick ut och satte mig bredvid kakan i soffan. Kollade en usel film, men bytte efter en liten stund. Har bara varit hemma idag och väntat. På sandra, på bättre tider, på öl och på att göra mig i ordning.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om men det finns inget annat att göra. Dom andra sitter ju i storarummet. Dom sitter och super och snackar om saker som inte ens är intressanta. Jag orkar inte lyssna, jag orkar inte sitta där och kolla på när alla har trevligt. Jag sitter hellre här.

Ska snart fixa mitt hår hade jag tänkt. Ska nog platta det. Jaja, ointressantare än mig kan man ju inte vara.

Ska sluta skriva nu så det inte blir för tråkigt. PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: sandrew

Nu är jag helt ärlig, och någon intressantare (kan man säga så?) människa har jag aldrig träffat. <3

2009-02-21 @ 02:44:51
Postat av: Denise

Jag har ingen aning om vad du heter på MSN så jag frågar dig här istället. Vad är då din käre "bror", Alex, om vi är "pundare"? Så vitt jag vet är han värre än vad du tror om oss andra. Men han räknas väl inte? Björlanda Bönners RULEZ 4-LAJF!!11ett Puss och smek.

2009-02-21 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0