Onödig fakta.

Jag har så jävla tråkigt. Alla andra spelar något fult spel som suger negerballe och som kan "dra åt helvete". Jag kan knappt spela det för jag har en bärbar dator och det är svårt att spela utan en riktig datormus. Förövrigt kör Sandra runt på en gul motorcykel och tror att hon är snygg. Vilket hon iofs är om jag ska vara ärlig.

Kalles gubbe är ännu fulare och jag hatar när alla är så osociala för jag känner mig så jävla jobbig. Jag funderar på att sova snart för jag pallar inte sitta här och vara ful och ha tråkigt. Jag känner mig skit jobbig och har gjort det hela lanet så det blir nog inget mer lan för mig detta lovet. Får se, tänker inte bestämma något men jag orkar iaf inte känna mig såhär mobbad.

Jag borde egentligen spela lite Lc nu så jag lvlar men jag orkar inte det heller. Vill inte spela ensam och Sandra är ju upptagen med det andra fula spelet. Kanske kan jag kolla en film eller något men det är inte heller kul när man redan har sett alla filmer hundra gånger. Och då känner jag mig ännu mer efterbliven.

Som sagt har jag designat om min blogg. Den blev rätt färgglad och nu blir jag på bättre humör när jag går in på den och kollar. Men det återstår en hel del saker att göra. Men jag måste vara ensam och ha riktigt tålamod för att sitta och pilla med designen i flera timmar. Kan ju knappast göra det på ett lan iaf.

Idag vaknade jag vid 1 tiden. Satte mig vid datorn och spelade. Efter ett tag åkte jag och Sandra hem till mig så att jag kunde duscha och byta kläder. Sen stack vi till pizza huset för att käka, för tro mig, våra magar kurra järnet. Och efter det gick vi hem till Johan och fortsatte spela. Enda gången jag har varit ute efter det var för några timmar sen då vi åkte till Shell Tuve för att köpa lite gott och blandat. Det var rätt skoj faktiskt.

Ibland funderar jag på varför jag ens bloggar. Jag bloggar antingen när jag mår dåligt, eller när jag har tråkigt och det inte finns något annat att göra. Min blogg är inte positiv någonstans och den suger stenhårt. Jag har nog max 2 läsare och egentligen är det rätt meningslöst att sitta här och skriva om vad jag gör med tanke på att dom som läser förmodligen är dom som jag umgås med när jag gör saker. Så det jag skriver om har läsarna redan upplevt. Säkert skoj, eller inte.

Jag och Sandra har på oss lan kepsarna. Vi är så in i helvetes snygga och det finns ingen som kan slå oss i snygghet. Fast Sandra lyckas alltid bli den snyggaste utav oss, rätt sjukt ändå. Men så är livet... Jag funderar på att lyssna gammal musik och bli på typ "bra" humör. Men problemet är att man inte vet vad fan man ska söka på. Jaja, det får bli någon annan gång.

Nu ska jag typ lägga mig och sova eller något för det här sög stenhårt.

Godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0