Peace motherfukkah.

Nu bestämde jag mig för fan för att blogga och det ska jag fanimej göra också ska ni ha jävligt klart för er.

SANDRA HAR SKAFFAT EN BLOGG, SÅ JÄVLA BÄST! haha söt hon är. Liksom, ofta hon har en blogg. Yeaaaaah

Jaha, vad ska man skriva nu då? Jag får väl nöja mig med att jag precis lvla på Lc, haha så nu är jag lvl 20 gött. Det är fett najs kan jag lova. Jag har brist på något att skriva och brist på något att göra så just nu arbetar min hjärna jätte fort för att jag ska komma på något att tänka på ens. Haha ofta man tänker, så jävla överskattat!

Yeah nu kommer min och Sandras låt, fest hos mig, Lalalalala. Den äger dig, och dig och dig. Så det så. Säger du något annat så slår jag dig!

Haha kom precis på en grej. Fan va tönt man var när man var liten ändå, man skrev typ kärleks listor och sånt. Haha fyfan va mobbad man var då. Jag minns fan min kärleks lista gott och väl men för att inte skämma ut mig så ska jag inte skriva ner den här. Hade varit lite skämmigt faktiskt.

Sandra sitter och pillar med sin snyggve blogg just nu, henne blir nog fett najs ska ni se. Men vi båda har problem med den fucking headern. Det är fan inte okej. Jag har inte ens något snygg header, så först måste jag göra en, sen måste jag få den i rätt storlek och efter det måste jag få det att se okej ut på min kära blogg.

Haha jag har flera gånger funderat på att ta bort min blogg, liksom orka skriva saker ingen bryr sig om egentligen. Men faktiskt så älskar jag min blogg. Den är fan mig! Utan blogg har jag liksom inget att göra när jag har tråkigt. Jag har ingenstans att skriva upp mina roliga äventyr, och ingenstans att skriva när jag mår dåligt och behöver skriva av mig. Så oavsett om någon läser, eller om någon ens fattar det jag skriver så är det ändå något jag tycker om! Jag älskar att blogga, jag älskar att pilla på designen. jag älskar att ha ett intresse, och mitt intresse är min blogg.

Fan va onödigt att skriva om hur mkt man älskar sin blogg, men för ovanlighetens skull känner jag mig extra positiv idag. Det är skit bra, orkar inte med att vara på dåligt humör längre. Har varit det alldeles för länge nu så jag tar nog snart livet av mig.

Ne nu ska jag pilla på designen. Ska försöka hitta något skojigt man kan ändra.

Peeeeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0