Sandra Hansen är bäst!

Nu sitter jag här som vanligt. Kalle, Leios och Alex sitter i storarummet. Sandra och dom är ute och sladdar förmodligen. Och vad fan ska ja göra? Jo jag sitter och bloggar på en lördagkväll. Säkert skoj.

Kakan ligger bredvid mig och är underbar som vanligt. Jag älskar han mer än allt, han är mitt liv. Jag är fan inte hel utan honom. Han ger mig allt jag vill ha, han ger mig hur mkt kärlek som helst. Han är det/den bästa som hänt mig. Jag vet inte hur jag ska tacka honom. Jag hoppas bara att han tycker ungefär samma sak!!! <3

Sandra är inte här nu, men imon ska hon och jag slappa och kolla film! Hon är bäst i världen, min bästavän. Vad fan skulle jag varit utan sandra? Hon gör mig till en helt annan människa, till den människan jag vill bara. Jag älskar henne! Jag kan inte alltid förklara varför men jag gör det bara. Hon är ärligt, hon är en tjej som säger vad hon tycker! precis som jag, vi är ärliga. Vi säger vad vi tycker och tänker. Vi är rätt lika hon och jag. Vi är bäst <3

HEJDÅ PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kakan tycker ungefär precis exakt samma sak om sin smula! du är underbar min lilla orangutang kung! Älskar dig mest i världen <3

2009-02-22 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0