Sweet Dude.

Jag vaknade för en liten stund sen, har sovit halva dagen. Jag mår verkligen inte bra. Mår illa hela tiden. Igår spydde jag också. Jag fattar inte vad det är med mig. Känner mig helt borta i huvudet. Förstår inte vad folk säger. Och varje gång jag öppnar mina ögon så blir jag helt yr. Har även en stor svullnad i svalget!?!? Har ingen aning vad det är, men hade den imorse när jag vaknade. Helt sjukt. Har även väldigt ont i magen och huvudet. Hoppas det går över snart. Orkar inte må såhär dåligt. Har mått illa i över en vecka nu.

Idag kom Sandra hem ifrån Ludvika. Yeaaah! Har saknat henne som en gris. Nu vet jag att hon inte alls är långt borta ifrån mig. Imorgon ( om jag mår bättre ) ska vi supa! Får hitta någon rolig fest också och ha riktigt skoj. Men det är liksom ingen idé för mig att gå ut om jag mår dåligt så hoppas fan jag blir bättre. Annars får jag väl ligga hemma och kolla på film eller något för mig själv.

Har suttit och kollat film nu, såg "dude, where is my car?". haha jag har nog sett den tusen gånger nu men jag tröttnar fan aldrig. Dom är så sjukt dumma i huvudet och jag skrattar åt allt i den filmen. Och det var en sak som fick mig att tänka på Sandra. Det är ju med två norrmän i filmen som ska få tag på den där rymdsaken, och när dom bröt på norska så tänkte jag direkt på Sandra. Haha sjuk i huvudet är jag fan. Så nu har jag även suttit lite på bdb och kollat andras bloggar en stund. Är fruktansvärt kissnödig för tillfället men har ont i magen så jag orkar inte röra på mig.

Haha jag måste berätta de fulaste. Igår skulle jag gå och píssa och så var det blött på toalett golvet. Jag tänkte inte så mycket på det utan la bara en handduk där. När jag satt mig på toa så upptäckte jag att hela toaletten var av på mitten!!!! Jag typ: va i helvete? Haha alltså den var fan helt av, man kunde plocka av andra halvan! Så i morse kom Janne som äger dessa lägenheter och bytte så nu har vi en helt ny toa! Haha, sjukt som fan vare.

Kalle sov här inatt. Igår vad vi typ ute och hade tråkigt. Var inte kul för jag mådde illa och då blir det inte bättre av att åka bil. När vi kom hem kollade vi på film, men orkade inte se klart hela för jag var alldeles för trött. Men jag kunde fan inte sova sen så vi gick in till viktor och kollade på film med honom. Efter filmen gick vi in och la oss. Jag har för mig att jag somnade då men med tanke på att jag var ännu mer borta i huvudet igår så minns jag inte så mycket.

Jaja nu får jag pallra mitt feta arsel till toaletten. Godnatt alla rara gummor och gossar.

Kommentarer
Postat av: sandrew

När jag satt mig på toa så upptäckte jag att hela toaletten var av på mitten!!!! Jag typ: va i helvete?



Hhhahahahha awaw

2009-02-27 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0