Övernattning hos Sandra.

Nu har lilla jag pillat en stund med photoshop. Skulle fixa ett öga men har gjort om det tusen gånger och nu när jag väl har fixat det någorlunda snyggt så vet jag inte vad jag ska göra härnäst. Så jag la ner det. Jag kan inte sitta här och göra mig halvt hjärndöd för att jag tänker på hur jag ska göra med det jävla ögat.

Idag sover jag hemma hos Sandra. Behövde komma hemifrån lite, och behövde få tänka på annat en natt. Så jävla skönt att bara sitta här och slappa med henne. Haha och när jag kom hit så frågade hennes mamma om jag ville ha tacos! OVANLIGT! Dom äter alltid tacos här. Och så har jag ätit chips och dipp, mums!!

Idag när jag och Sandra var hemma hos mig satt vi inne i mitt rum och jag fixade iordning mig. Sandra satt och mecka ny musik och tog massa massa bilder på min dator. Helt plötsligt bestämde vi oss för att gå ut och promenera. Vi gick ett varv runt slingan och jag kan lova att vi hade hur kul som helst under vårat äventyr. Det var så jävla skönt att röra på sig, att skratta och ha kul! Det var också jävligt skönt att skrika av sig, för tro mig, vi skrek. Vi skrek så mycket och så högt och det kändes så underbart att få ut alla jobbiga känslor. När vi kom hem kände vi oss friska och härliga. För tro det eller ej, men vi rökte inte en enda cigg under våran promenad. Så vi tog varsitt glas vatten och slappade. Sen var vi hungriga så vi bestämde oss för att laga mat! Vi tog ut spagetti och köttbullar. Men när vi väl hade tagit ut det så slutade det med att Maria lagade maten åt oss. Jag åt hur mycket som helst, jag skojar inte! Två hela bamse portioner! Jag åt fan mer än viktor!!!! Så jävla stolt blir jag när jag äter så mycket. Men efteråt hade jag hur ont i magen som helst, och jag kände mig helt svullen! Men gott var det med mat! Sen kollade vi glamour och sånt på tv och lät maten gå ner. Efter ett tag kom Marcus och hämtade oss. Vi åkte med han ut och sladdade med bilen. Jag älskar att sladda, det är sjukt roligt. Så vi har i stortsett åkt runt hela kvällen i marcus bil. Jag fick även träffa min älskade kaka till slut. Var inte med han särskilt länge men det är alltid underbart att träffa honom. Sen skjutsade agge hem mig och Sandra. Och efter det har jag varit här hela kvällen. Jag har ätit, kollat på tv.. Så nu sitter jag här! Och jag har märkt att tiden går sjukt fort när man sitter vid datorn.

Förhoppningsvis ska jag och Sandra kolla på en film snart, fast hon är upptagen med sin fula kaffekopp. Kan inte vara uppe för sent heller för Maria ville att jag skulle komma hem tidigt imon. Hon gillar inte att jag sover borta på vardagar när jag är hemma ifrån skolan.

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Känns som jag har skrivit hur mycket som helst!?!?! Men en sak vill jag skriva innan jag slutar och det är att jag älskar Kalle Andell. Han är bäst i världen och han är min bara min pojkvän!

HEJDÅ GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0