Amusement!

Härromdan kollade jag på en skräck film mitt i natten helt själv, det var den läskigaste filmen jag sett i hela mitt liv. Och alldeles nyss tvingade jag Sandra att se den. Fan vad hemsk den är. Vi är livrädda just nu och måste göra något kul. FAN FAN FAN vad rädd jag är. Vi sitter fan med tak lampan tänd!

Idag har jag varit med mina homies. Vaknade typ vid 12. Magnus kom och hämtade mig vid 5 tiden och då åkte vi och hämtade Sandra och Erica och åkte till Maxi och handlade mums mums. Sen åkte vi hem till Sandra och åt tacos. Efter det träffade vi Kalle, Marcus och Leios. Vi åkte runt i typ halva sverige. Sen åkte vi till Stan för att hämta Charlie.. Och sen körde Marcus hem oss. En fett trevlig kväll/natt..

Imorgon hoppas jag verkligen att det händer något skoj typ fest så man kan supa och ha skoj skoj. Imon ska jag sova hos KalleBalle!!! MYSIGT! Va fan en hel vecka sen jag sov med honom. Eller egentligen inte, åkte hem till honom i Torsdags och sov på morgonen. Fast mysigare att sova tillsammans hela hela natten!

Nu ska ja göra något skojj hade jag tänkt!!!!

GODNATTIS, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0