Äntligen!

Äntligen är du bara min på riktigt. Känns helt underbart och jag är superduper glad. Du gör mig lycklig. Men bäst av allt, du får mig att skratta.

Äntligen har Sandras efterlysta moppe nycklar kommit fram. Ganska konstigt att dom försvann hemma hos Marcus men blev upphittade hos Sara? Jag tror jag vet vem som hade dom ;)

Äntligen har du visat vart du står. Du har visat att du skiter i mig och våran vänskap. Du ger fullständigt fan i det vi hade. Du nästan ignorera mig igår. Jag fattar inte hur du kan med?
Vem av vännerna därute va äkta?
Vem brydde sig vart du hamnat eller gjort?
Livet som en värsting var soft för en stund,
men det hela vände lika fort


Äntligen har jag förstått vad en äkta vän innebär. En äkta vän som du, Sandra. Att vara en äkta vän innebär att ställa upp så som du gör, att vara så ärlig som du är. Men det vi är bäst på är, att vara oss själva i alla lägen.

Äntligen är sara 18år. Hon fyllde det igår. Blogga aldrig igår så säger grattis nu <3.

Grattis till Magnus som fyller 18 år idag :)

Kommentarer
Postat av: Totoro

Jag försöker iaf att vara här för dig , jag gör mitt bästa och sliter ska du veta !! jag älskar dig också mer än allt annat och som jag har sagt flera tusen gånger innan . - jag tycker det är så jävla synd att vi har kommit så långt ifrån varandra , Senast idag satt jag och prata om din 14 års fest som bara balla ur och när Pernilla och Laudinger bar alkoholen i pappers påsar som dom hade hängt på en stor jävla pinne och den va as tung, hehe glömmer inte .. Saknar mkt vi hade ska du veta :(

2009-01-07 @ 01:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0