ergo bibamus'

Heheheeeheh, sitter och slappar på Johannas rum nu med Jolly! ^^ Hon är inne i duschen så jag snodde hennes dator för att fördriva tiden..
Ehm, det är lördag idag. Party somewhere?
Yeye, bäste låten atm är Clubland - Welcome to the club now!! haha Inatt/i morse gjorde vi musikvideor och sånt till den låten. Feta blev dom! Hahaha.

Yesterday we played with Kalle, Marcus, Leios, Issa & Magnus, aja charlie var la med en stund också. Heheh var rätt skoj ändå, trots att Marcus blev lite grinig på mig och leios för vi dampade för mycket eller nått :( EHE. Nu har jag vart vaken i ca 28 timmar..
Efter jag&Johanna hade vart ute igår drog vi hem till mig och lanade.
Haha fan vad skoj vi hade, blev tyvär inget badande inatt. "/ Vi kör på det  någon annan dag, maybe tomorrow?

OCH BTW FYFFAN, Johanna tvingade mig att se den LÄSKIGASTE FILMEN EVER IGÅR! fY satan i helvete vad rädd jag var.. Visst jag är jävligt lätt skrämd.. Men jag brukar ändå inte sitta och blunda till skräckfilmer.. Men det gjorde jag fan till den här! Jag var så jävla nära på att börja lipa flera gånger utav skräck. HAHAHA "utav skräck" >_< fILMEN heter btw "Amusement".

Nä'äe nu tycker jag allt att Johanna får snabba sig lite tror hon att jag har hela kvä'llen på mig eller? jävla svin, hon kan draa'a åt helvete! :D JAAA NU kom hon :DD<3

Haha, jag är procent hundra på att jag älskar den kvinnan. Hon er Johanne från Nörge! :D haha nat men ändå hon er min norske ven.
Nej nu jävlar ska vi sminka oss så det står härliga till, ha det gött å byebye! / sandrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0