fan ta mig

Bajs occså fan va jag hatar mig själv, skulle spelat med Johanna inatt men klart att jag somnar ca 5 minuter efter att jag hade lovat henne. i'm so sooorrry for that. <3

Haha jag drömde inatt att jag var i Thailand och jag var där med Pappa och min dotter ( dotter... WUUUUT?!!? ) och första natten gick ut på att hitta min dotter som hade gått och blivit hora i Thailand över en natt... skoj. aje neej fan ja kan inte skriva mer nu ja hinner inte men aa..

Och fan ta  mig för att jag vaknade så sent idag fan jag kunde redan ha vart hemma hos Jojjen nuu.. (klockan är ca 15.50).
Men aja nu ska jag skynda mig så in i hell och sen ska jag åka hem till Jojj så in i helvete och sen ska vi supa och bajsa på alla. Fan jag har börjat lyssna på en gammal låt igen.. "Bullet for my Valentine - Four words to choke upon"

http://www.youtube.com/watch?v=r-MY4sedWy0

Nej faan va hungrig jag blev nu, nu måste jag skynda mig som fan ocsså inte lite heller upp och käka och duscha sen hem till JOJJEEEEENNNNN<3 BajBaj, / Sandrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0