fuck this week.

Åååäh kom nyss hem ifrån skolan, och för ca 10 sekunder sedan fick jag ett sms ifrån Johanna: "När ska du skriva i min blogg då?" Hon är fan synsk kvinnan! Fan ta henne.
Torsdagar är fan det segaste, börjar skolan typ 08.20 och slutar klockan 15.50 >_<.. säkert kul.

Haha fyfan vilken vurpa jag gjorde idag på gympan.. Vi spelade fotboll och jag skulle spela lite smidig och ta bollen ifrån Rickard.. Vilket slutar med att jag flyger genom luften, gör en volt och landar på bakhuvet... fail! haha har världens blåmärke på knät också. :(

 Efter gympan lekte jag och Fredrik på datorn och tog 100 ego bilder.. snygga som fan. Efter skolan och jag och Fredrik in till stan för jag skulle kolla på ett par jeans på bikbok.. Fan jag vill ha dom men blev lite tvek när ja provade dom.. de kommer va cepe kallt att ha dom nu med alla hålen som är i dom.. Aja får la se. Fan vad jag har haft tråkigt den här veckan!
Måndag: Vaknade, gick till skolan, åkte hem, somnade runt klockan 20.00 på kvällen och vaknade igen runt 22.30 och var vaken till 05.00 sen sov jag till 16.00 dagen efter.. fail. sov bort hela den dagen. Var hemma på onsdagen också och sov hela dagen. Och idag kom jag hem typ halv 6..

JAG HAR INTE VART MED JOHANNA PÅ HELA JÄVLA FAN HELVETES VECKAN!!!!

I måndags avlivade jag nästan mig själv.. Jag, fredrik och rickard satt på vagnen, och sen helt ifrån ingenstans så pajjar den jävla kuk fan så vi fick gå i mot vind och spö regn typ 2 hållplatser till centralen., fyfaan!! då kände ja typ please just kill me.

Smsar med Jojjen atm, vi kom på att vi inte har supit riktigt sedan nyår! :oOo Vi måste mecka något imon.

Nice! Fick nyss ner 1a säsongen av "How i met your mother" och 1a, 2a och 3e säsongen utav "It's always sunny in Philadelphia"! :) Nu har jag nånting att göra tills imon när jag ska hem till JOjjeeEn.
 Näh nu skall jag ut på en ciggis CYA LATER BITCHES ehe fan va tråkig jag är ofta någon läser ändå förutom jojj hejdå. /SANDREWwW ehehehhehEHhheh<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0