Fucking svettlana.

Jag hatar fan att vara sjuk. HATAR HATAR HATAR. Jag saknar Sandra och Kalle mer och mer för varje dag som går. Det är så sjukt tråkigt utan dom två.

Idag tog min pencilin slut så förhoppningsvis behöver jag ingen mer. Grannen kom över med värktabletter förut, dom hjälper lite men inte så mycket. Öronen börjar bli lite bättre, förhoppningsvis är det över till helgen. Men det värsta är, att jag kallsvettas som en jävla svettlana och jag tar livet av mig snart.

Det är så in i helvetes varmt överallt och jag står fan inte ut mer. Det spelar fan ingen roll om jag åker till nordpolen, jag svettas fan lika mycket ändå. Maria säger att det är bra att svettas för då får man ut alla bakterier och då blir man frisk snabbare, får hoppas på att hon har rätt.

Det enda jag har gjort nu hela veckan är att kolla film och dricka fanta och kedjeröka. Till och med Maria tycker att jag röker för mycket! Men det gör jag, jag röker hela tiden för att tänka på något annat än smärtan.

Min sötnos fyller år om mindre än en månad nu, då fyller hon 18! Jag måste ha den perfekta presenten till henne men det är svårt för jag vet fan inte vad jag ska köpa! Och hon förtjänar det bästa. Min älskade Zomia Madeleine Fallmyr <3.

Förresten, detta måste jag skriva för då blir nog Sandra glad,haha. Bamse har fått en större bajs låda så nu bajsar han inte på golvet längre. Så du behöver inte vara rädd för att spy när du går in i mitt rum. Yeaaaah!!!

Ne nu ska jag nog ta en godnatt cigg och sen lägga mig och svettas hela natten. Hoppas kalle blir glad för det söta smset jag skrev till honom förut, men han ser det inte förän han har vaknat. Åh, min kaka. Jag älskar honom mycket massa mer än mest. Och han är bäst bäst bäst och ingen annan är lika bäst som han!! Och det bästa av allt, han är bara min! Jaaaaaa, han är bara min min min pojkvän. Och jag är bara hans flickvän. Åh, allt detta är helt perfekt älskling. Men jag saknar dig sjukt mycket! Godnatt din trött gurka.

HEJDÅ, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0