Happy fucking new year.

Jag har haft min bästa nyår i hela mitt liv. Kalle&Sandra gjorde min nyår till den allra bästa. Jag älskar er mer än allt.

Sandra, vi hade så as kul på nyår. Vi gjorde våran dans. Vi sjöng, vi hade kul. Jag älskar dig!!!

Kalle, du fanns för mig, du ställde upp. Och det bästa av allt, du gav mig min nyårs kyss. Och du är det bästa som hänt mig. Jag ska fan inte släppa dig igen. Jag älskar dig så in i helvete. Du gör mig lycklig. Du gör mig glad och du är det bästa som finns.

Nu är jag hemma hos Sandra. Hon laddar ner Lc så vi kan spela tillsammans. Imon ska jag hem till Kalle och ducha med honom , ;). Fan vad underbart.

Jag älskar er, kan ej beskriva med ord så för att beskriva er säger jag dflgjlsdjglasdfjlsdfjlsdfjsldfjsldfjsdf, med tanke på att det inte är något ord. Ni är bäst i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0