If i can be your angel.

Nu har jag legat vaken hela natten och kollat klart alla avsnitten av The Hills. Nu måste jag vänta tills det kommer nya. Fan också. Jag är helt fast i den serien. Har man väl börjat kolla går det ej att sluta, eller hur Sandra? Haha.

Om en timme ska jag gå upp och duscha och göra mig klar för min första skoldag år 2009. Jag ser inte fram emot det. Och jag har prov idag eller imorgon och jag har inte pluggat något och det känns rätt pinsamt eftersom jag har haft hela lovet på mig att plugga. Jag har helt enkelt inte haft tid, eller rättare sagt, jag har glömt av det.

Jag har tre cigg kvar i mitt ciggpaket och jag ska snart röka en, sen ska jag röka en påväg till skolan. Då kommer jag bara ha en kvar sen. Fan vad panik jag kommer få. Förhoppningvis kan Sandra köpa utanför sin skola och ta med till mig då vi ses efter skolan. Om hon slutar tidigt idag ska hon komma till min skola och om jag slutar tidigt ska jag till hennes. För jag har ingen aning när jag slutar. Jag vet inte ens varför man börjar på en torsdag. Det är rätt onödigt. Man borde börja på måndag tycker jag. Fast en del började ju igår också. Stackarna..

Igår vaknade jag och Sandra kl 18. För en gångs skull sov jag hela natten och det var helt underbart. När vi vaknade fick vi god tacos som hennes far lagat. Fast när jag frågade om jag kunde äta där sa han att jag är för fet för det, haha.

Jag har varit på riktigt dåligt humör igår och idag. Jag ber om ursäkt till alla som det gått ut över. Jag kan inte hjälpa att jag blir sådan ibland. Det är riktigt jobbigt att bli på sådant humör och då vill jag bara ha någon att bråka med. Tyvärr gick väl det mesta ut över min älskade pojkvän. Så förlåt älskling, inte meningen att vara tyken eller arg.

Jag har haft det bästa lovet ever. Jag har inte festat så mycket men när jag väl gjort det så har jag supit mig as full och haft riktigt skoj. Det har varit en del drama detta lovet. En vänskap som gick helt i kras, som inte verkar gå att reparera. Ett ex som blivit sårad och varit väldigt ledsen. En brud som är schitzo och tror att hon bara kan klampa in i mitt liv och vara trevlig och tro att jag ser henne som någons slags polare eller något, knappast.

Men det har ändå varit bäst. Lovet började med att jag blev vän med Kalle igen, och det slutade med att jag nu är hans älskade tös. Jag har tillbringat hela mitt lov med min allra bästa vän Sandra. Vi har haft så jävla kul. I förrgår var så jävla roligt. Vi var med Agge och Kalle och vi fick brist på något att göra så vi åkte till kungsbacka, sen åkte vi hem igen och på hem vägen svängde vi förbi shell tuve. Och alla som läst mitt tidigare inlägg vet att vi såg ett jätte fult paraply hänga i taket där, det var fiskar på till och med. Så jag och Sandra var tvugna att peta på det, haha fråga mig inte varför!

Nu när skolan börjar kanske jag får rutin på mig själv igen. Men tyvärr kommer väl min stress mage tillbaka. Men det är snart sportlov så jag ska inte klaga. På sportlovet ska jag, sandra och massa mer förhoppningsvis åka iväg och åka skidor några dagar. Tyvärr vill ingen bo i dom feta stugorna jag och Sandra har hittat. Förstår inte varför med tanke på att dom är riktigt billiga.

Ja.. Vad ska man göra nu när man har 40 minuter kvar innan den härliga duschen? Får väl sitta här och lyssna musik, kanske även plugga lite, om jag orkar.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0