Jag ska avliva alla som är över 18.

Jag och Sandra har bestämt att vi ska avliva alla som är över 18 år. För vi känner oss mobbade. Och sandra har lovat att ta pippi långstrumps tabletter tills jag fyller 18 så vi är lika gamla då. Sandra är den enda som skulle göra det för mig, alla andra ska jag avliva för alla andra är dumma. Så det så.

Nu har jag varit fucking sjuk hela veckan och jag ska avliva influensan och alla jävla sjukdommar som finns!!! Jag är as arg på jävla sjukdommar. Jag har inte fått träffa Sandra eller Kalle någon gång den här fula veckan, aa den är as ful, så säg inget annat! Men imon ska jag fan leka med dom båda., Jag och Sandra ska supa järnet och spy i diken, sen ska kalle sova här!! Så imon ska jag träffa dom båda två, yeeeah! Jag längtar mycket massa mer än mest.

Fan vad jag hatar hela världen idag. Idag skulle jag behövt vara med Sandra för vi båda älskar verkligen att klaga, haha jaaa det är det bästa som finns! Som fan också, inte lite heller. Yeah, jag älskar den saltkråkan.

Jag längtar till sommarlovet, jag längtar till november för då fyller jag år. Jag längtar däremot inte till alla andras födelsedagar för då måste man spela snäll och ta med presenter, fyfan. As jobbigt, och man ska alltid behandla den som fyller år som någon jävla kung. Ingen är kung förutom jag. Fan heller jag ljög, jag är inte ens kung jag är president för helvete. Sandra är fucking sultan, så det så. Försök inte ens ta hennes plats för då avlivar jag dig din jävel.

Vi är dom tre musketörerna och ingen kan sära på oss, fatta det. Den som försöker ska jag hänga med mitt skosnöre.

Fan jag har typ inget att skriva om, fan vad drygt. Hhaa jag lärde mig ett nytt ord härromdan förresten. Maria lärde mig ordet moppsig. Haha det betyder tyken. Iofs vet nog redan alla det, fan va efter jag är. Men det var iallafall kul. Jag ska säga det jämt nu bara för det. Och prekär, det ordet älskar jag mer än livet. HHAA det ska vara mitt sista ord jag säger innan jag dör bara för det. Ofta jag ska dö, ne fan heller. När ja fyller 70 ska jag börja gymma, och efter det ska jag äta pippi långstrump piller så jag aldrig blir äldre. Förresten jag har tänkt på en sak. Om man röker och sånt får man ju rynkor i tidig ålder och man dör tidigare och jadijadi. Borde det inte finnas något som gör att man blir yngre då? om det inte finns det så ska jag fan komma på något. Jaa det ska jag, och jag ska ta patent på det så ingen annan kan sno min idé. HAHHA jag är så jävla bra. Fan alltså, jag vet att alla är avundsjuka.

Hejdå, PUSSILUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0