Kakan <3 Smulan.

Nu borde jag egentligen sova eftersom jag har så svårt att ta mig upp på morgonen. Men jag kan inte. Tänker alldeles för mycket och behöver skriva av mig lite.

Jag känner mig fullkomligt värdelös. Jag försökte vara den bästa flickvännen men jag lyckades inte. Från och med nu ska jag göra allt för att vara den bästa för dig. Men det är svårt men tanke på att nästan allt jag gör anses vara fel. Visst kan jag bättra på mig, men jag vill inte ändra på mig. Jag vill vara lycklig och det är jag inte om jag ändrar på mig.

I morgon ska jag träffa Sandra Snyggve! vi ska mecka ölisar som vi ska dricka på fredag då Janni kommer till Björlanda! Fyfan vad skoj det ska bli, jag längtar så in i helvete.

Och det är helt sjukt, jag har inte varit med Sandra sen i lördags, WTF!! Ofta vi är ifrån varandra så länge, det får fan aldrig hända igen! jag älskar min SandraSultanos! Ksskss!!! <3

Nu ska jag sova! Godnattis.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Smulan ÄR den bästa flickvännen i världen! <3

2009-02-01 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0