Lan @ Shagz.

Nu sitter jag hemma hos Johan. Jag är så jävla uttråkad så jag har tagit på mig ett täcke och nu låtsas jag att jag är en flygande ekorre. Jag har även suttit och snurrat runt på en stol och åkt upp och ner. Så nu har jag brist på något att göra. Sandra är med Marcus och dom på donken så jag har ingen att dampa med. Jag hoppas fan hon kommer tillbaka snart, annars avlivar jag alla som är här och klistrar upp deras ögon på hennes dator skärm. Så det så.

Har suttit inne på vent ett tag. Haha. Det var två personer jag snacka med som var as roliga. Och dom sjöng för mig! Dom sjöng ekorren satt i granen!! Jaaa, dom var söta. Man vill liksom bara slicka på dom.

Nu ska jag berätta vad alla på detta ROLIGA lanet gör.
Negern: Han kollar på porr.
Kalle: Spelar wow och dissar mig. :(
Sandra: Donken
Agge: Krogen
Johan&Nicole: Knullar eller något.
JAG: Skriver här och camar med Christian.

Så frågan är, vad fan ska jag göra? Jag vill inte sova för det har jag redan gjort tillräckligt, och det kan ja ändå inte för är rätt aktiv. Jag vill inte kolla film, för det är cp tråkigt. Jag orkar inte spela, för ja fick damp på det förut. Jag kan inte mysa med kalle för han är upptagen. Och jag orkar inte kolla porr med negern, man vet aldrig vad han kan få för sig,haha.

Nu ska jag ta livet av mig, Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0