"Men draa åt helvete!"

Det här inlägget är inget för de personer som är överkänsliga mot något. Jag varnar starkt för obehagliga typer. Svarta tapeter, kalla trumpeter, blodpannkakor och planeter. Så läs, men endast på egen risk.

Jag måste lätta på mitt hjärta. Jag håller på att få hjärnblödning. Om det är något som jag verkligen hatar så är det pipnäsor, så in i helvete också. Dom kan, dra åt helvete! När man själv har pipnäsa så bryr man sig inte så mycket men när man ligger och sover bredvid någon som har det så får man fan ryck, som fan också.

Det fulaste var förut. Ingen förutom Sandra vet vad det handlar om. Förut när vi skulle sova så var täcket en korv. Fan den var as söt, jag ville bara slicka på den. Så sen när vi ska sova ska vi göra korven igen. För den var söt som fan.

Haha den garvisen vi hade i hallen förut när vi skulle ut och röka var fan skööön. Haha jag garva sönder typ. Men vi är liksom dom tre musketörerna så vi får garvisa när vi vill faktiskt.

Alltså jag har fucking kramp i magen. När jag blir president så ska jag avliva både kramp och pipnäsor! Så det så.

Och en annan as ful sak igår då.. Fan jag och Sandra satt och softade i soffan här och så typ fick Sandra värsta rycket och hon sa att hon fick sendrag och det var det fulaste ja hört. Jag har aldrig hört någon säga så innan. Fyfan vad fult.

Jag är röksugen som en jävla jag vet inte vad. Men Sandra vill fan inte röka med mig den jäveln.

Nu börjar hon se i syne också idioten. Fyfan vad jag älskar henne alltså. Vi är förlovade och sånt. Waaah, bäst ever.

Ne nu jävlar ska jag fotografera alla snyggos när dom sover som fan också.

GODNATT, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0