Min min min! JohannaJohanssonHallberg<3

Du är den bästa vän jag någonsin haft! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra, vad som än händer. Du är min och jag är din, föralltid. Ända sedan jag första gången jag pratade med dig, när du började i min klass, så visste jag att du är speciell. Jag har ALDRRRIG träffat någon som du. Vi har aldrig slutat prata med varandra trots att vi ibland har börjat umgås med annat folk, okej den meningen lät ful haha men du förstår vad jag menar handsome? Du är så jävla ärlig och du ställer upp till 100%. Jag kan verkligen lita på dig. Jag vet att du ställer upp.Du&Jag har aldrig bråkat eller vart ovänner, inte ens minsta lilla tjaffs! Och det hoppas jag vi aldrig kommer göra heller<3 Jag kommer aldrig glömma dig, för du och jag kommer alltid hålla ihop, på ett eller annat  sätt. Dig kan man altid prata med, för du lyssnar så jävla bra på vad man har att säga. Jag kan verkligen berätta allt allt allt för dig vad det än handlar om. Du säger ifrån om jag gör eller säger något fel och säger vad du tycker om allt, verkligen allt!  Du är så jävla underbar, min ängel, MY GUARDIAN ANGEL<3 Lämna mig aldrig! Min bästvän, jag är så glad att du och jag umgås igen, precis som innan!

I will never let you fall
 I'll stand up with you forever
 I'll be there for you through it all,
even if saving you sends me to heaven.

Du är och kommer alltid vara min älskade JohannaJohanssonHallberg. / Din SandraHansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0