Min Sandra Hansen.

Den låten jag visade, den texten jag visade. Allt stämmer, allt stämmer in på dig. Du är så jävla underbar. Jag vet att du skulle göra allt för mig, och jag skulle verkligen göra allt för dig. Du är så underbar, fan jag kan inte ens beskriva dig för du är liksom allt, du är mer än allt. Du är en bästa vän, du är ärlig, du skulle aldrig ljuga. Du är du och jag älskar dig just för det.
Jag är så glad att vi har börjat umgås igen, jag är så glad för allt som du ger mig.

Och fyfan vad mysigt vi hade i ditt badkar. Levande ljus och sånt!! Och vi sjung och dansade i ditt badkar till våran nordman!!

Du är fan allra allra allra bäst. Och jag önskar dig all lycka. Hoppas jag gör dig lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0