Only you can let it in.

Idag var första skoldagen år 2009. Det började med att jag kom in till stan och väntade på bussen, så vänder jag mig om och så sitter det fast en svan i isen. HAHHAHA, jag dog inte. Det var det fulaste jag sett. Till slut kom den stackaren loss.

Sen satt jag och väntade på att Johannas sega vagn skulle komma, som tur var tog hon över som chaufför så slut resan gick lite snabbare. Så ser jag plötsligt läspande blondie komma springande fram till mig och försöka krama mig, fan vad jag flippa på henne!!!! Som tur var gick hon därifrån sen. Jag och Johanna tog våran dagliga innan skolan börjar cigg, sen gick vi på första lektionen som var både seg och tråkig. Sen gick vi på andra lektionen och fick veta våra betyg, stolt som jag är fick jag G!!!!! Sen stack jag och Johanna till stan för att äta lunch. Det var jätte mysigt och vi hade hur mycket som helst att skvallra om efter lovet, haha! Sen mötte vi hennes kille Dadde, han var helt klart godkänd! Jag diggar den killen, han verkar hel cool.

Dom följde mig till bussen och jag åkte hem till Kalle. Där var jag några timmar. Haha jag satt och snacka vent med Broob medan dom spela wow. Hehe, jag har inge liv. Vi myste lite också. Jag har saknat min älskling massor.

Sen kom Sandra med bussen och jag hoppade på den för att åka med henne hem till mig. Vi har suttit hemma hos mig och kollat tv och softat hela dagen. Har varit jätte soft faktiskt. Men med tanke på att jag inte sov någonting inatt så är jag väldigt trött just nu och funderar på att sova ganska snart.

Imorgon ska jag, Kalle och Sandra in till stan för att träffa Johanna och Dadde. Vi ska äta lunch och hitta på något kul. Vi sjukanmäler oss från skolan imorgon. Vi behöver faktiskt lite ledighet ibland tycker vi, haha.

Sandra var jätte söt förut. Hon höll på att somna i min soffa flera gånger, hon kunde knappt hålla ögonen öppna.



Till min älskade pojkvän.

Just like a shadow
I'll be beside you
I'll be your comfort
And let it guide you home
I will provide you a place of shelter
I want a be your zone
Tell me what to do
Tell me what you wanted me to do
I'll make you great to be a man
With a woman who can stand
On every promise given
Making vows to please her man

If I could be your angel
Your angel, Your angel
Protect you from the pain
I'll keep you safe from danger
You'll never hurt again
I'll be your angel

Just like the moon
I'll step beside
And let your sun shine
While I follow behind
Tell me what to do
Tell me what you wanted me to do
I'll make you great to be a man
With a woman who can stand
On every promise given
Making vows to please her man

If I could be your angel
Your angel, Your angel
Protect you from the pain
I'll keep you safe from danger
You'll never hurt again
I'll be your angel

Tell me why there's so many good men
And the world's misunderstood
He's a dog, he's no good
I wish somebody would
Disrespect my man
You're gona have to come see me
I go hard for my baby
He's all that I need

So if you got a good one
Put your hands up, Come on girl and stand up
Go ahead lift your man up
Get up If you got a good one, put your hands up
Go ahead lift your man up
Get up If you got a good one, stand up Come on girl, and stand up

If I could be your angel
Your angel, Your angel
Protect you from the pain
I'll keep you safe from danger
You'll never hurt again 
I'll be your angel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0