pipnäsa we hate

Nu har vi haft världens jävla diskussion om pipisar. Min pipis är snygg, fatta. Jag är sultanen over the world och Johanna är presidendos the snyggo. Övernaturliga fenomen is the shit. HAHAHAH FYFAN Kalle vaknade nyss och han gav mig världens jävla mördar blick fyfan jag trodde han skulle döda mig. negern vaknade också men somnade efter 1 minut igen. fan jag hade 100 grejer jag skulle skriva om som ja har gjort idag men de sket sig måste göra de imon istället.

Voodoo Voodoo förknippas ofta med svart magi och små tygdockor där stora, instuckna nålar avger verklig smärta på en fiende. Detta ingår mycket riktigt i voodoo-begreppet, men voodoo är egentligen en religion härstammad från Haiti, en ö i Karibiska havet. Grunden i religionen är extremt extatiska danser till klopprande trummor och maniska kallelserop, där avsikten är att tillkalla de dödas andar och få goda råd därifrån.

Det är när medlemmarna faller i trans efter sina vilda danser, som det sägs att de blir mottagliga för "den andra sidan". Makabra offergåvor förekommer också i dessa ceremonier. Svart magi Den svarta magins syfte i religionen är att påverka själen på fiender och offer. Flera metoder lär ha funnits och en av dem är just tillverkandet av en tygdocka. Enligt voodoo-kulten behöver dockan inte likna offret, men måste bestå av dennes kläder.
Vidare ska den vara fylld med halm eller bomull samt ha hår eller avklippta naglar från offret.
Det finns många fall som visat att denna form av svart magi faktiskt haft någon form av effekt på offren. En ofta använd förklaring till detta är dock, att offret vetat om att någon annan haft mörka planer för denne.
Denna skräck och psykiska påfrestning har tillslut i sig blivit den avgörande faktorn, då offret agerat onormalt och nervöst i sin omgivning.
Det har alltså inte varit själva dockan som orsakat något utan den mörka tanken bakom. Voodoo-kulten idag Mer eller mindre sammanslutna voodoo-rörelser existerar än idag. De gömmer sig till exempel i storstädernas utkanter med sina mörka aktiviteter, ofta med inslag av alkohol och droger.

godnatt nu ska jag gå och lägga nmig och sova med alla pipnäsor, korven och johanna. /sandrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0