Presidendos the snyggos.

Har precis tagit en dusch. Fyfan vad gött det var. Maria sa att jag var tvungen eftersom hon tycker jag ser sjuk ut och att jag kanske blir friskare om jag duschar. Jag har fruktansvärt ont i mina öron, det känns som att jag har öroninflammation och det är fan inte okej. Sist jag hade det gick jag i fyran eller något.

Egentligen har jag prov kl 10 imorgon, men med tanke på hur jag mår så kanske jag inte drar dit. Om jag drar dit så måste jag efter provet vänta i två timmar tills dom andra i klassen kommer till skolan och då har jag en lektion på 40 min och sen slutar jag så det känns ganska onödigt. Men samtidigt är det provet ganska viktigt. Men egentligen skulle jag haft det provet vecka 5 så jag förstår inte varför läraren flyttade fram det till imon?!

Idag har varit en ganska soft dag. Vaknade hemma hos Johan runt 13 tiden. Låg och drog i sängen ett tag. Sen skulle vi packa ihop datorerna och åka därifrån! Jag, Kalle, Sandra och Agge åkte hem till Agge. Där satt vi och tjöta med Hasse och hans polare ett tag. Sen ringde min storebror Peter så jag snackade med honom en stund. Han kommer hem om fyra månader!!!! Jag saknar honom sjukt mycket! Hoppas tiden går fort.

Om några månader fyller Sandra 18, yeaaah. Då ska jag med henne på krogen på hennes födelsedag! vi ska dra från skolan och dra till krogen och sitta där en stund. Sen får jag väl försöka hänga med henne någon helg också om jag kommer in, hoppas!

Nej nu orkar jag fan inte blogga mer. Gjorde det nu endast för att jag är uttråkad och inte har något bättre för mig. Funderar på att spela Lc snart.

GODNATT, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0