SOVGOTT, hejdå.

Fyfan vilken seg dag. Jag har typ dött 5 gånger. Fast kvällen var mysig för herr kaka var här. Han åkte hem för en halvtimme sedan så nu är jag ensam igen. Det är sjukt hur beroende man kan bli av hans famn. Det är sjukt hur fel allt känns när han inte håller om än. När han inte är här, känner jag mig sjukt ensam. Jag älskar att vakna bredvid honom, jag älskar att vakna mitt i natten och se när han sover. Jag älskar att somna på natten i hans famn. Han är den allra bästa pojkvännen som finns.

Men det värsta är när jag kommer tillbaka till verkligheten, där föralltid/förevigt inte existerar. Där alla blir lämnade och sårade till slut.. Det hade gjort så ont att förlora honom. Jag blir helt spyfärdig bara jag tänker tanken. Fyfan...

Det känns som jag lever i en bubbla. Jag gör allt för att han ska vara så nära mig som möjligt, men han når aldrig ända in. Det är inte ofta jag släpper in någon innanför bubblan, allt för många gånger har jag blivit sårad och lämnad. Just nu finns det bara en enda där, och det är Sandra. Jag vågade släppa in henne, för jag vet att hon aldrig skulle såra mig och hon skulle aldrig lämna mig. Men jag vet inte med honom, allt kan ju hända.

I min bubbla mår jag bra, fast jag känner mig skum. Jag är förvirrad och vet knappt någonting. Ibland sitter jag bara och stirrar på något och man får inte kontakt med mig. Ibland säger någon något till mig och jag förstår inte ett ord vad personen sagt. Jag lyssnar helt enkelt inte. Jag bryr mig helt enkelt inte..

I morgon är det ytterligare en dag i skolan. Har en lång dag imorgon. Börjar kvart i 10 och slutar halv 4, det är fan inte okej. Första lektionen har vi inte, men den är ersatt med information om inriktningarna i trean.

Det bästa hade varit, om man bytte ut helgerna mot vardagar och tvärtom! Så att man går i skolan i två dagar, och är ledig i fem dagar. Det hade varit helt perfekt. Då hade jag mått prima.

På söndagar vaknar jag med ångest. Jag vill inte jag vill inte gå till skolan på måndagar. Det är verkligen inte ofta jag klarar en hel skol dag på måndagar. Men idag gjorde jag det, så jag är verkligen stolt över mig själv.

Nu ska jag sova så att jag inte är allt för trött i morgon när jag ska upp och göra i ordning mig inför skolan.

SOVGOTT, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0