Tourettes Syndrome we have<3

Aaaaaw har lekt med Jojjen i stort sett hela lovet och fyfan va kul vi har haft.. :D Så nu får du fan inte sitta där hemma och sura mer:D jag ska iofs inte säga något.. förlåt för att jag har vart så grinig älskling men kan inte hjälpa det.. Brukar bli så när jag är hemma hos mig för länge.. AJa vi har haft kul bortsätt ifrån det, typ supandet =D Fast egentligen har vi inte festat så mycket som vi bestämde ifrån början. Men  när vi väl festade så var det fan inte lite haha det har vart jävligt kul! :D Det var åt helvete att vi blev sjuka efter nyår, iofs inte så konstigt heller med tanke på hur mycket vi sprang ut och in hela tiden utan skor. Plus att vi i fredags bådade och sedan gick ut och rökte i endast handdukar. Fan vad vi hatar alla idag, jag ska avliva varenda jävel. Ingen vill som vi! som du! som jag! vafan var det för fel på huset som vi hittade, det var perffa!<3 we love it. Vi skall hyra det varesig dom vill eller inte. Fan 12.000 är ju ingenting? Yeye ofta detta liknar ett inlägg detta är mer ett blev till dig typ, haha det var det fulaste. Haha ofta vi skriver brev till varandra! HAHA DU JAG AGGE OCH KALLE I BILEN IGÅR :D NÄR ALLA SATT OCH SKREK OCH GAPADE PÅ ALLA SÅ HÖGT VI KUNDE :D "HÅÅLL KÄFTEEEEN" :D Och paraplyet som hängde i taket på shell tuve. Fan va jag hatar det. du och jag ska avliva det innan vi dör. Bögen som jobbade där då  också. ÅÅhhh fyfaan skolan börjar imon, (idag, om ca 7 timmar eller nått) Vi ska avliva den jäveln. PUSS PÅREHHJ sluta bajsa och sura nu din unge. POESAR FROM UR SANDREW<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0