sjaonjdjrean,<3

Heeeee'jjj,  idag när jag vaknade så hade jag försovigt mig. :( Det gjorde inte så mycket för min del eftersom mamma kunde köra mig till skolan ändå men jag hade ju lovat att ta bussen med Johanna, och det sket sig :( :( ,
Nästa söndag så ska jag fan gå och lägga mig typ klockan 7 eller nått så jag kommer upp i tid för en gångs skull!

Idag har vart en seg dag, som alla måndagar är iofs.. Börjar klockan 10 och slutar halv 5.. Men jag drar hem halv 4 varje måndag ändå. För den sista lektionen så går jag om matte A.. Men jag ska snacka med rektorn så han kan ändra så att jag får göra det nästa år i 3:an istället.
För jag har fan ingen ork till att hålla på och kämpa med matte nu.
Gööött, imon och på onsdag slutaar jag 12.50 och 13.00, GÖTT. Nej fan palla tjöta skola, men det är fan det ända som händer typ på vardagar O_o

Atm sitter jag och tjötar med Jojjen i VOIplay, höhö hon suger. hennes gubbe har fastat. Hon sitter på Newgrounds å spelar SuperD. Fan vad man fastnar för det ibland, tills man ger upp för att den jävla bossen inte går att doeda :( .

Idag ska hon leka med Mr Karl. Han ska käka typ nu sen ska han till skrabbe och köpa chips och dipp sen ska han hem till Johanna så ska dom la typ mysa och glo film eller nått? varför vet jag sånt, fett onödigt men Johanna tjatar å tjatar så man vet allt in i minsta detalj vad hon har gjort en dag inom 5 minuter typ. >_< haha <3<3 söt e hon. Hon er JOHANNE, ifrån Nörge. ;D Nu är den en neger på tv:n också.
HELVETE vad jag är hungrig då :@ Jag måste fan käka snart innan jag tar livet av mig, helvete.

sjaonjdjrean, <3 hihihihihih nAWWW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0