HEJJEEHJEJEJJEJE<3

Men hej klockan är 05.49 på morgonen och jag har nyss haft världens samtal med morsan om hennes ex >_<

Johanna & Kalle har stuckit härifrån för omkring en timma sedan och jag har tråkig... Funderar på att sova. Har nyss käkat tacos, gött som fan var det. Idag har jag lekt med Johanna&Kalle, vi är som tre musketörerna, Vi har druckit vin så in i helvete och lekt och käkat på pizza huset.

Vi satt i min bar från ca 20.45 på kvällen till ungefär 04.00 eller nått på morgonen. Lite skoj men blev litte depp/segt i mitten typ.. aja. Kalle&Jojjen lånade min moppe hem förut.

Haha! Charlie ringde Johanna full som fan var han förut, han hade nyss kommit hem från krogen typ tror jag.  Det ända han sa var typ "TJENNAAAA"! säkert kul haha.

Åååååh fyfan!!! Vad jag vill h en cheeseburgare nu! Så in i helvete! FAAN va gott det hade vart!

Helvete vad lite jag har gjort idag när jag tänker efter O_o .... Typ vaknade runt halv 4, gick upp och duschade, åkte hem till Johanna, var där typ 2 timmar eller nått, sen åkte vi och beställde kebab tallrik på pizza huset, åkte till skrabbe, mötte Kalle där och han köpte cigg till oss, sedan tillbaka till pizza huset och käkade, sedan hem till mig och söp, sen nu sitter jag här några timmar senare.

OCH DU FAAAN VA RÄDDA JAG OCH JOHANNA VAR FÖRUT UTANFÖR PIZZA HUSET :OOOoooOOO Det var världens gubbe där som glodde så in i helvete på oss.. han tryckte verkligen upp ansiktet i rutan  och kollade  som FAAAEN på oss, sen gick han efter oss hela vägen till skrabbes busshållplats så vi bara rivstarna moppen (HAHA "rivstarta") och åkte fort så in i hell därifrån och hem till mig.

Atm sitter jag och funderar på om jag skall sova nu eller inte.. HAHA kom och tänka på nu vad jag och Johanna gjorde förut :D:D vi ringde Marcus och sa: "Är du hungrig?"  -Nej, svarar han. Och där försörde han allt, han skulle ha svarat "Ja." Då skulle vi bara ha sagt "Ät då." Och sedan klickat honom.  Men istället blev det bar ungefär "faaan där sabba du ALLT". "Klick". Fan ta honom jag lovar att han har tänkt på det  hela kvällen/natten på vafan det var vi ville... jag svär ghan tänker på det fortfarande.

Aja näääe fan vad det ser frestande ut att bara lägga sig i sängen och bara sooooovaaaa<3 ska nog göra det nu hejdå.<3  / SAAAANDREEEW!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0