wzup niggah

Tjao, idag är det tisdag.
Med andra ord jävligt slapp dag idag, slutade skolan klockan 12.50, GÖTT. Iofs så började jag tidigt.. (halv nio) Men yeye.

Idag så skulle egentligen Johanna bjuda mig resturang så skulle jag Johanna och Karl käka massa mat.<3 Men så blev det icke. För jag har massor av göra, I webbdesignen har jag en hemsida att göra klart som har med något jävla miljö projekt att göra.. I Multimedia B skall jag göra ännu en hemsida, fast som skall vara till Munkebäcks "Nya medier" linje. Och i svenskan skall jag göra nått arbete om typ "antiken" eller vad fan det heter.. Typ skriva om någon kvinnlig författare som levde under 1700-1800 talet. SÄKERT KUL?=!!?
 
Btw så möblerade jag även om mitt rum idag, blev so much better then before! Finally så har jag en vägg bakom ryggen:o så jävla jobbigt när man sitter vid datorn ensam på nätterna och få sånna jävla rysningar längs ryggen pga att man är 100% säker på att det är någon i rummet, behind you! eller så är det bara jag som känner så jag vet inte.. Jobbigt som fan är det i alla fall.. måste ha en vägg bakom mig om jag är ensam..

Just det Johanna, när jag ändå håller på och snackar om sånt här så anledningen till att jag i nästan aldrig duchar i min&Jessicas dusch här nere är att första natten jag sov i det här huset drömde jag sånna jävla mardrömmar om det här huset och varje gång jag går in på det badrummet ensam så kommer den känslan tillbaka.. Får rysningar av att vara där inne ensam, något jag verkligen hatar det är när jag skall tvätta av min sminket där inne när jag måste blunda för att inte få tvål i ögonen. Men varje gång jag gör det känns det verkligen som att någon står bakom dig och bara stirrar på dig! uuuuääh, jävla läskigt.

And by the way! Gissa vem jag såg på skrabbe idag..xD Berny Pålsson. Höhö. ca 30 minuter efter att jag såg henne får jag ett sms ifrån Denise: "Vet du vem som är på skrabbe? Berny Pålsson!" haha tönt. <3

Yeye, Johanna<3 ringde förut och undrade ifall jag ville leka med henne och broob. Alltså det ville jag, men jag har fan inte tid :( Fuck skolan. Plus att jag behövde verkligen få städat mitt rum. Får väl se om jag leker med Jojjen imorgon istället kanske. :) Hon är fan bäst i världen den ungen! Me love her long time!<3

Nej nu ska jag fan spela lite.. cya! / sandrewh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0