lets compare scars you and i

WALLAH! Idag har vart slappt. Kom till skolan, hade en expo lektion. Efter det så mötte jag Neche, Ashley & "robin" ehe. Sen Desktop lektion och efter det slutade jag. Har bara vart hemma idag hela dagen och haft det slappt framför tv:n och datorn. Pillat en del på en utav hemsidorna men kom inte så långt. Fan jag måste mecka detta nu.

Johanna<3 är hemma hos kakan, hon ringde mig för en stund sedan. Så nu har vi ordnat för morgondagen! Haha, det får antagligen bli så att jag skippar sista lektionen imon.
Då skall jag isf möta Johanna i stan, och sedan efter det så drar vi hem till henne eller nått.
Sedan köpa öl.
Gött, då kan jag börja supa tidigt på fredag, med tanke på att jag är ledig på fredagar så kan man ju börja så fort man vaknar.. (vilket lär bli runt 4) Nej men fan jag får fan gå upp hyffsat tidigt på fredag.
Jag skall nämligen vara klar ca klockan 14.00 för då nån gång slutar Johanna skolan så då ska jag nog (gissar bara) Men antagligen möta Jojjen och hennes kompis från skolan, (jannie?).
Får väl se vad som händer senare. Suupa är ett som är säkert i alla fall!

BTW, grattis Neche som fyller 18 idag. OCH GRATTIS KALLE BESTIS SOM HAR NAMSDAG IDAG JAG HOPPAS DU HAR HAFT DEN UNDERBARASTE OCH BÄSTA NAMSDAGEN I VÄRLDEN, HA DET BÄST GUBBEN<3 HAHAHHA! jag orkar inte, vadfan vill jag. just shoot me hejdå.

Nja fan.. Om man skulle ta och sova nu kanske..? xD haha i know, klockan är bara 21.09 men vadådå?! jag sover när var och hur jag vill så.. just shut your mouth. PUSSSHHHH PÅ ERRR/ sandrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0