random fucking tisdag'

Y0, nu jag jag snott jojjens blogg once again! atm sitter ja hemma och gör ingenting alls. Fucking Jh sabba så jag&jojJen inte kunde leka idag, aja har iofs legat och sovit i soffan sedan jag kom hem typ. Ska nog spela en stund snart innan jag drar in i duschen, om jag hinner.. Är nog iofs ingen idé med tanke på att scrubs börjar klockan 22.50 och klockan är nu 22.15, damn. Btw så fyller Erik 20 idag, Grattis till honom.

Idag har det vart förjävla slappt, slutade skolan klockan 12.50. Då drog jag in till stan för jag skulle köpa en ny töjning till örat.
Efter att jag hade köpt det så var jag va värsta boored så jag stack till Carlings och köpte 2 tröjor. :(
Sedan till 25an hem, Mötte Johan on the centralen och sedan kom Nicole också on the bussen.

och FYFANN jag fick vänta på jävla kuk anus 36:an i 20 JÄVLA MINUTER. fick sitta å kedje roeka typz.

Kom hem och la mig i soffan å watchade tv. Gött som fan, ingen hemma heller fan vad jag älskar att vara home alone, de är fan de bästa. Gick ner till mitt rum och min computer en snabbis och sedan upp och kollade på Smallville, fan svinlänge sen jag kollade på det och dom har fan börjat om nu ifrån första säsongen. Yeye sedan somnade jag i soffan framför tv'n, (som vanligt) och nu sitter jag här.

HAHA Alltså fan vad tråkigt det måste vara att läsa detta (FETT OVÄRT) ofta kul att läsa om vad jag har gjort typ en fan tisdag typ >_<
ÅHH IGÅR, IGÅR! Då jag köpa tuggummi. Stimirol senses, dom orangea! Men jag fick faan inte rida på en elefant som på reklamen. </3

Åååäh slappt med bara 2st lektioner i skolan imon igen och sluta klockan 13.00. Ska väl FÖRHOPPNINGSVIS leka med Johanna imon istället eftersom hennes idiot till bror inte svarar när man ringer honom idag hehe. Ne fan va tråkigt nu måste ja "draaaa (åt helvete! xD)" haha ne men ska duscha eller nått. hejdå på er / sandrew' yeehee ashes 2 ashes, dust 2 dust' whatever happens, this music we trust!!!1 yE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0