Vinter-kräk-sjukan.

Fyfan för att vara sjuk. Har kräksjuka, är förkyld, har ont i halsen och har öroninflammation! Yeah, säkert kul. Men det värsta av allt är att jag inte kan träffa Sandra och Kalle när jag är sjuk!! Det är sjukt jobbigt att inte vara med dom, jag saknar dom så in i helvete.

Egentligen skulle jag haft prov i måndags men kunde inte gå till skolan. Idag hade jag hög feber när jag vaknade så har inte kunnat gå idag heller. Har redan sjuk anmält mig för imon. Ingen idé att gå någonstans förän jag blivit frisk. Men vil fan inte vara sjuk i helgen, då tar jag livet av mig eller något. Är jag sjuk så måste Sandra avliva mig.

Hittade jätte söta bilder från Saras födelsedags fest förut. La in dom på bilddagboken! Men en bild vill jag lägga ut här.

Jag och min vackra fästmö!



Jag kommer inte på så mycket att skriva just nu. Men en sak är skoj, att Sandra också använder min blogg ibland. Det är fan bra, hon behöver också skriva av sig ibland! Och det är kul att läsa vad någon annan skriver ibland.

Förresten, Grattis Issa i efterskott!! <3

Ne, nu ska jag hitta på något annat. Tyvärr kan jag inte sova eftersom jag har så fruktansvärt ont i mina öron! Det är rätt segt. Ska se imon om någon har några starka tabletter som jag kan få köpa eller något så smärtan försvinner.

GODNATT, hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0