Welcome to the club now.

Denna helgen har varit mys!

I fredags hade vi allmänt tråkigt så vi åkte runt i bilarna lite, var hos marcus en liten stund också. När alla skulle hem så åkte jag och Sandra hem och lanade och hade allmänt skojskoj! HHAHHAHAH och vi spelade in dom fulaste musikvideorna som finns. Haha alla måste se dom, det finns inget fulare och jag garvar lika mycket varje gång jag ser dom.

I går så skulle alla supa så vi köpte vodka och bland dricka. Jag däckade fan innan tolv. Jag sten däcka och ingen fick liv i mig. Så klockan fyra inatt vaknade jag hemma hos Marcus och fattade ingenting. Tror jag blev så packad för att för det första blandade jag starka groggar som jag drack fort, sen hade jag inte sovit på ett och halvt dygn, jag hade inte heller ätit någonting plus att jag går på antidepressiva. Yeah, smart jag är.

JAg älskar Sandra hansen procent hundra, jag svääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär.

Idag har jag haft hur mysigt som helst. Åkte hem till Kalle en stund efter jag hade vaknat. Där har jag varit i stortsett hela dagen. Vi åt goood frukost! Han kom ner med ostmacka och te, as gott. Och till efterrätt fick jag vinddruvor och massa massa massa mys av Kalle. JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN, DU ÄR BÄST.

Jag är kakans smula, så det så!

Ne men denna dagen har faktiskt varit bäst. Har saknat att vara ensam med min älskling och allt mys som man får på köpet! Så nu saknar jag dig som fan men imon ska vi träffas sa du!

Idag har jag städat mitt rum som fan det tog 45 minuter att stor städa mitt rum. Jag har fan dammtorkat, dammsugit, ställt i ordning alla saker ja har i mitt rum, slängt allt skräp, vikt kläder och bäddat rent sängen så nu är jag fanimej stolt över mig själv. Imon ska Kalle få se mitt fin fina rum!!!!!!

Imon är det måndag och jag hatar måndagar för då börjar skolan, men jag och Kalle har kommit fram till att tisdagar är sämst i världen! För då är man så jävla jävla trött! Fast jag har mina koffein tabletter hemma! utan dom hade jag varit ett lik varje dag, hahhaha jag hade gått omkring som en jävla zombie!!

HAHHAHAH förresten, jag blev väckt klockan fyra inatt av att Marcus sa: Nee för fan det är fan helt sjukt!

Det var as fult, jag älskar när han pratar i sömnen! YEaaaah! I morse när jag vakna så dog jag tre gånger för sandra hade tagit med sig alla cigg hem. Men fick låna pengar av Magnus så jag fick mina älskade cigg till slut!

Nu ska jag fan sova för jag ska upp kl 8 imon och jag dör om jag inte får min skönhetssömn!

GODNATT, hejsvejs.

Welcome to the club now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0