You are the reason that i'm living.

Hela helgen har jag varit med dom två bästa människorna i mitt liv. Jag har varit med Sandra, min bästa vän och Kalle, min älskade kaka & pojkvän. Jag kan fan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dom två. Jag är så jävla glad att jag har dom två i mitt liv. Alla borde ha det som jag.. att ha en allra bästa vän och en allra bästa pojkvän. alla får tycka exakt vad dom vill, men om man inte tycker att kalle och sandra är bäst i världen så måste man vara dum i huvudet.

SandraHansen:
Jag kan verkligen prata med dig om allt. Du är så fruktansvärt ärlig och okomplicerad. Vi bråkar aldrig. När vi har olika åsikter om något så har vi världens as roliga diskussioner om det istället. Och vi behöver aldrig bråka om vad vi ska göra för vi vill alltid göra samma saker. Vi har alltid roligt tillsammans. Jag mår så jävla bra med dig. Vi får våra flipp tillsammans och vi skrattar åt oss själva hela tiden. Vad hade världen varit utan oss? Helt jävla värdelös verkligen. Vad hade våra vänner gjort utan oss? Dom hade haft tråkiga liv som fan ocsså. Haha ofta vi har vänner!! Yeah, jo det har vi. Alla vill vara vänner med oss, folk står fan på kö! Men ingen kan få mig att lämna dig, och ingen får ta dig ifrån mig. För du är den allra bästa utav alla mina vänner och jag försvarar dig med näbbar och klor! Skulle någon göra dig illa då jävlar fan helvete ta den personen, då avlivar jag den jäveln rätt rejält och den jäveln ska få smaka på mina nävar! Haha, jo men det är sant. Ingen får göra dig illa. Du betyder så jävla mycket för mig! En dag utan dig är fan världelös. Är så glad att jag är frisk igen. Har fått vara med dig hela helgen. Visst, idag orkade du egentligen inte..men, man blir inte av med mig så lätt. Så tack vare min envishet så fick jag vara med dig ändå. <3

KarlAndell:
På tal om min envishet.. Hade jag inte varit så envis som jag är så hade det inte varit du&jag idag. Men nu är jag envis och kommer fortsätta med det. Jag fick det jag ville ha, den jag ville ha. När jag ligger i din famn så är jag så trygg. När du håller om mig så mår jag prima. När du kysser mig så svävar jag bland molnen. Du är fan den bästa pojkvännen som finns, även om du inte tror det ibland. Visst, alla kanske inte ser dig som den bästa pojkvännen. Men för mig är du det. Du är den bästa pojkvännen jag någonsin haft och jag är så glad att jag är med dig. Du ser väl själv hur glad jag är med dig? Om du kollar puss bilder på oss så måste du se mitt leende. Du får mig att lée väldigt ofta, jag tänker inte säga alltid för det vet vi båda att det inte stämmer, men jag får inte dig att lée alltid heller. Det viktigaste är bara att vi på något sätt alltid blir sams efter vi bråkar, efter vi sårar varandra, efter vi gör varandra ledsna. Vi blir alltid alltid sams, vi hittar alltid tillbaka till varandra. Alltså jag kan verkligen inte beskriva med ord hur bra allt känns för mig nu. Jag hoppas verkligen denna känslan jag har stannar länge, jag hoppas jag får vara din länge länge. Att jag får mysa med dig och kunna få dig att må bra väldigt länge till. Jag älskar dig mycket massa mer än mest min alldeles egna Kalle. <3

SandraHansen:



KarlAndell:





Jag älskar er, glöm aldrig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0