- Charlie slår mig.

Har lust att skriva lite. Förövrigt är jag på lan hemma hos Leios med Henke, Broob, Charlie, Alex och givetvis Leios.. och mig!

Ja denna helgen som var har varit lite blandad. I fredags hade jag skoj, iaf när det bara var jag, kalle, nellie och charlie kvar för det var fett soft och mysigt att sitta ute och snacka om allt och ingenting typ.
Agge och Janni kom hem på natten, jag blev rätt chockad av att Janni var med men det var skoj! Jag hoppas ni är ärliga mot varandra nu, för det ni har är värt att kämpa för.
Det ballade ur lite runt 5 tiden men det är inte ens värt att nämna vad det handlade om för det var en sådan onödig sak som hände och jag har nog aldrig varit så förbannad och besviken jag var då, vilket jag fortfarande är iofs.

I lördags satt vi bara hemma hos mig och kollade film, det var mysigt. Jag åt activa eller vad fan det heter som går på reklam på tv men det gjorde bara så jag fick ännu mer ont i magen! Vi åt chips och dipp och det var mega mys.
Sov med Kaka hela helgen och vi hade en stor säng så det var soft och myspys.

Hejdå

Mvh Charlie oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0