En flygande Nollie.

... Har precis kollat på två filmer. Den första var how high och den andra var Soltice. Har sett båda två femtioelva gånger men dom är lika bra varje gång. Nellie ligger bredvid mig och myser i min säng. Hon skall sova här i natt! Det är jävligt varmt i mitt rum och vi båda svettas som två små grisar.

Igår åkte jag till Sisjön för att Christian hade födelsedags fest. Jag åkte dit med Agge och Janni. När vi kom dit så åkte Agge&Christian iväg en stund så jag och Janni fick skaffa nya vänner. Vi satte oss bredvid tre killar som var totalt lost och sjuka i huvudet men samtidigt jävligt roliga. Det visade sig att dom tydligen kände lite folk ifrån Torslanda så vi hade lite att prata om. Men det slutade med att vi hade "deep-talk" om alla möjliga sorters droger.. Mina två kusiner, alltså Angelica och Mikael var där. Det var roligt att träffa dom eftersom det inte händer särskilt ofta. Träffade även My, Nelly, Marcus och Kim som jag inte träffat på tvåtusen år. Det tog givetvis inte lång tid tills jag lyckades bli full. My hade med sig en sprit flaska som jag fick smaka en hel del på.

Efter ett tag så kom Amy&Roger dit. Och för er som inte vet vilka det är så är Amy min faster. Alltså min gamla fosterfamilj som jag bodde hos i Askim.. Jag har inte pratat med min faster sedan jag flyttade därifrån, det vill säga 4 år nu. Jag gick fram och hälsade på Roger, han sa att Amy var skit nervös och rädd. Jag sa till honom att jag inte vill prata med henne ändå. Men så sa han: Amy är väl medveten om att du hatar henne och hon förstår att du inte vill förlåta henne. 

Och då kände jag en sån otrolig saknad. Min faster, min alldeles egna faster stod knappt fem meter ifrån mig. Hon är den enda i min släkt som jag har. Så utan att säga ett ord så gick jag fram och kramade henne. Hon började gråta. Hon stod och berättade hur jävla vacker jag har blivit och att hon förstår att jag hatar henne. Jag sa som det var, att jag hatar henne för det hon gjorde men älskar henne för att hon är min faster. Jag fick ur mig en hel del, jag sa precis vad jag tyckte och tänkte. Hur illa hon har gjort mig, hur orättvist behandlad jag kännt mig.. Så vi pratade ut en del och sedan gav jag henne mitt nummer så att hon kan ringa mig om hon vill träffas någon gång.

Efter det så åkte vi till sisjön allihop för att ta ett natt dopp. Gissa vem som var i vattnet först?! JO, jag!!!! Fast det var iofs för att jag blev nedputtad! Det var jag, My, Christian och Marcus som badade. Resten stod på stranden och söp och kollade på. Efter ett tag åkte vi tillbaka till festen. Vi fortsatte att supa och festa ett bra tag. Sen gick jag och Christian till Mys farbrors stuga och sov. My & Marcus sov i christians bil på dansbanan och resten typ tältade eller sov i sina stugor.

På morgonen dagen efter kom Marcus och My och väckte oss kl 10 PÅ MORGONEN! Åh, när jag är med den bruden så får jag aldrig sova ut. Vi var kvar vid stugorna några timmar, sen åkte Christian och Marcus hem till frölunda. Jag och My åkte till Askim.

Det var roligt i Askim. Jag träffade en hel del gamla kompisar och vi satt och tjata så jävla mycket skit om hela världen och det är så otroligt jävla gött att göra det ibland. Jag var där i några timmar, sedan åkte jag hem!

Idag träffade jag Zomias lillebror för allra första gången och det var den sötaste lilla killen jag någonsin träffat!

När jag kom hem så mötte jag min älskade Nollie på skrabbe. Vi åkte hem till mig och här har vi suttit och möglat hela dagen. Fast vi var ute en liten stund för att möta Oscarsson. Han mutade oss med pizza så givetvis kunde vi inte tacka nej. Vi satt ute en stund och drack lite lite sedan gick jag och Nellie hem igen.

Och nu har jag absolut ingenting mer att skriva om.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0