FuckingFuck.

Just precis nu är jag mätt och belåten. Har även rökt den andra morgonciggen idag. Nellie står inne i duschen medan jag ligger i hennes säng och bara slappar. Har suttit och läst alla andras bloggar så jag blev sugen på att skriva lite i min.

Förra torsdagen åkte jag, Nellie, Kalle, Janni, Bobbo, Agge och Negern till skarasommarland. Jag och Nellie åkte husvagn upp medan dom andra åkte bil så jag hann bli full redan innan jag kom upp. Vi gjorde i stortsett ingenting första dagen förutom att supa och spela kort. Andra dagen var vi inne på skarasommarland. Vi badade en hel del, det var hur varmt som helst! Janni var klantig och slog i stortån så hon började blöda. Vid 2tiden gick vi tillbaka till tältet. Jag, Nellie och Bobbo somnade på gräsmattan. När vi vaknade började vi dricka. Vi spelade öl spelet, eller ja.. Jag, Nellie och Janni spelade. Och det tog inte så lång tid innan vi började bli påverkade. Charlie kom till skara, Broob hade kört dit honom. Alla andra försvann så det var bara jag, Charlie och Nellie kvar. Vi fortsatte med ölspelet. Charlie fick något flipp på min idominsalva så han målade sig själv, mig och nellie med idominsalvan i ansiktet så vi hade riktigt snygga krigsmålningar. Jag gick upp till grannarnas tält och hittade 4st fula killar där, jag sa åt dom att följa med ner till vårt tält och dricka lite, så dom följde med. ( Dom måste tyckt det var konstigt att en brud hoppar in i deras tält med vit krigsmålning, haha )
Jag var rätt sjuk hela resan så jag minns typ knappt vad vi gjorde eller vilka som kom hem när och hur så det tänker jag inte skriva heller. Men en sammanställning av resan: Jag och Nellie var döendesjuka, Bobbo sov hela tiden, Janni var jättefull. Vi sov jävligt obekvämt. Med andraord, jag ska aldrig campa igen!

Känns också som den här jävla resan förstörde mitt förhållande, eller den gjorde det, iaf så tycker jag det. Har inte något förhållande kvar. Men det kanske var bäst så. Nu är jag singel och tänker njuta utav det. Och med njuta så menar jag inte knulla runt. Jag tänker ta tid åt mig själv, fixa mina saker, och må bra. Jag ska ha roligt!

Ett förhållande som förstörs pga en camping resa kan inte varit så mycket värt. Verkar inte så iaf. Jag trodde vi hörde ihop, men det tror man väl alltid när man är tillsammans med någon. Jag trodde vi älskade varandra, men det kanske var lögn? Jag trodde vi skulle leva tillsammans, herregud vad fel man kan ha. Jag kanske är blåst? En blåst brud som tror bättre om saker om vad dom är. En brud som försöker se det positiva i saker och ting, men det hjälper inte alltid. Det här var bara återigen ett bevis på att det inte spelar någon roll hur jag än är eller hur jag än beter mig, för det är ingen kille som klarar av mig ändå, det finns inget förhållande som kommer hålla för mig. Så från och med nu ska jag sluta se det positiva, jag ska sluta hoppas. Jag ska inte utsätta mig för detta igen. Jag kan lika väl vara singel, det är lättare.

Nu har Nellie kommit ut ur duchen, hon sitter för tillfället och fönar håret. Vi ska snart iväg och träffa Sherlock. Ha en bra dag!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0