- bloggis.

Fyfan vad störande. Min mobil skriker att den inte har något batteri kvar men jag hittar fan inte laddaren. Har vänt upp och ner på hela huset för att hitta den men den är fan borta.

Jag undrar hur det kommer sig att jag har börjat blogga igen. Jag slutade med det och bloggade inte på en och en halv månad men nu helt plötsligt så har jag börjat igen. Jag ser inloggnings länken och utan att ens veta vad jag ska skriva så trycker jag där.

Jag är ensam hemma nu.. Kalle är hos sig, han skulle hem och duscha och sånt där. Janni åkte hem för hon ska jobba i morgon. Agge är och hämtar Hasse på marstrand. Så jag är helt ensam och det finns inte ett skit att göra..

Kan någon säga vad jag ska göra? Kan någon hitta på något kul för i såfall är jag lätt på. Det hade varit roligt att lana idag för det har jag inte gjort på år och dar.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0