- min quiz.

Jag gjorde en quiz förut, men dem blev inte så lyckad eftersom den var så lätt. Alla fick alla rätt. Så jag gjorde en ny och ska nu se om det faktiskt är så att alla vet allt om mig, vilket jag har väldigt svårt att tro.

http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0906102012239849&a=1&

Idag vaknade jag upp hemma hos Kakan. Han var inte hemma för han hade gått till jobbet. Som tur var så var ingen annan hemma heller så jag fick vara helt ensam. Men jag åkte hem direkt. Janni mötte mig halvvägs med en awesome cigg i handen som jag hade längtat efter.

Magnus kom hem till mig och hämtade mig. Vi åkte hem till honom och kollade på i taket lyser stjärnorna.. Jag började stor lipa. Jag har sett den filmen två gånger men jag lipar sjukt mycket varje gång. Jag var tvungen att stänga av den ett tag för att lugna ner mig. Den är så sjukt sorglig. Vem som helst skulle gråta åt den filmen. Men eftersom jag vet exakt hur hon känner sig så är det nog lite svårare. Jag känner verkligen igen mig i henne. Jag känner verkligen ilskan som hon har. Jag vet hur det känns att hata sin mamma och tycka att det är hennes egna fel att hon har cancer. Så iallafall grät jag rätt mycket, och efter filmen var jag så slut så jag somnade vid fotkanten i Magnus säng.. Vaknade upp några timmar senare. Gick ut till storarummet där Magnus, Henke och bögen satt och kollade på Australia. Den filmen var helt okej faktiskt.

Efter filmen åkte jag och Magnus till högsbo en snabbis för hemliga ärenden. Sen köpte han korv&cigg till mig, efter det körde han mig hem.

Har suttit och pratat med Hasse i typ en timme nu, kulkul. Har inget för mig riktigt. Men eftersom jag sovit hela kvällen är jag inte särskilt trött just nu. Men ska ändå ta en godnatt cigg snart och lägga mig i mörkret och bara vara mig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0