- regular.

Jag vaknade precis. Egentligen borde jag ta del av det helt underbara vädret men jag orkar inte. Jag orkar inte gå 4 km till vattnet för att bada och jag orkar inte lägga mig i parken och steka för då får man panik eftersom man vet att det inte finns något sätt att svalka av sig på.

Igår var jag inne i stan på bio. Jag och Cheska såg på the proposal. Den var bra men så jävla förutsägbar.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Sitter och kollar på tv just nu, men det verkar som att vi ska hyra film sen eller något så vi alla kan umgås tillsammans!

Jag har massa nya saker nu, jag har tre par nya skor. Jag har en ny mascara. jag har nya kläder. Iaf har jag massa nya saker. hur bra som helst. Men jag längtar hem till gbg. Jag vill träffa Kalle så in i helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0