Me so horny.

Fyfan vad jag saknar honom. Jag ligger här i soffan nu och har jätte ont i magen och blir helt tårögd när jag tänker på honom.. Jag vill fan hem till honom.

Vaknade av att han smsade mig och sa att han älskar mig. Orkar inte svara, tror jag ska försöka somna om igen men det är inte lätt när det är så ljust ute.

Fan alla ligger typ och sover nu, hur kul kan det vara ärligt gå upp alla! Det är sommarlov då ska man inte sova hela dagen!

Åh, snart åker jag hem (inte idag)! Men snart. Då ska jag krama och kyssa min älskling och aldrig släppa taget. Det har varit så svårt att vara ifrån honom såhär länge, det kommer aldrig hända igen. Ska jag till sthlm någon mer gång den här sommaren så tar jag med mig honom hit. Åker fan inte iväg utan honom igen!

Min vårdnadshavare har skickat hem mitt bankomatkort nu så förmodligen är det hemma när jag kommer, då kommer dom jag lånat pengar av få tillbaka sina pengar och sen har jag en hel del över så då ska jag bara njuta!

Mitt lämp eller hur fan det stavas har också kommit hem så hasse sa att vi ska beställa sånna lektioner och sånt när jag kommer hem och så ska vi gå på den kursen så att jag får övningsköra. Men var inte oroliga, jag kan skicka mess till alla innan jag ska ut och övningsköra så ni kan hålla er hemma för jag lär ju typ krocka, dö eller något liknande. HAHA jag har aldrig kört bil innan typ.

Jag såg precis en buss utanför som går till enköping och kom på att, FAN!?!?!? Skulle inte jag messa Kristoffer denna helgen så vi kunde träffas? Jo visst fan skulle jag det, men jag har iofs inte mått så bra så jag hade inte orkat träffa honom ändå.

Jag hatar dom fula röda bussarna här! Jag hatar att allt ska ta sådan tid. Men snart ska min bror flytta närmare stan så då slipper man åka en timme för att komma in till stan som man måste göra nu.

Imon alltså, då åker jag hem. Jag har ingen aning om när och jag har inte ens biljett ännu men hoppas det finns biljett annars tvingar jag någon åka hit och hämta mig!

Åh, nu blev jag trött igen. Ska försöka somna framför tvn eller något för varje gång jag går ut och in ur rummet så väcker jag Cheska och jag tror att hon är ganska trött på det. haha

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0