HEJHEJ

Det  skulle man inte kunna tro, att jag skulle skriva ett inlägg i min blogg.
Har inte skrivit här på väldigt länge, men eftersom det nu inte finns någonting att göra så är det väl lika bra.

Jag hade skolavslutning igår. Det är alltid likadant. Man sitter och väntar på skolavslutningen, man ser verkligen fram emot den. Efter skolavslutningen vill man supa, men som vanligt måste man tvinga sina sista hjärnceller att arbeta 200% för att man ska hitta på något roligt. Och dagen efter tänker man, "- Jag har sommarlov, vad fan ska jag göra nu?!".

Jag har hur många veckor framför mig som helst men jag har verkligen inte en blekaste aning om hur jag ska spendera dom. Jag tror dom flesta ska jobba några veckor, men det ska inte jag. Jag hatar att vara ensam. Jag hatar att sitta och fundera över vad man ska göra.

Igår var jag med Denise. Vi har en mysig kväll. Blev inte riktigt så mycker röjj som vi hade förväntat oss men det var ändå så där "halvkul". Vi var hemma hos mig och drack lite, kollade på youtube klipp och skrattade tillsammans. Efter ett tag åkte vi till Woopsi Daisy och drack lite med några kill kompisar. Och som vanligt skulle jag dricka tequila. Jag älskar verkligen tequila.

Något som är ganska roligt är hur jag igår, återigen blev påmind om att jag alltid säger kill kompisar eller tjej kompisar. Det är bara så jävla jag. Jag har alltid sagt det, omedvetet!

Idag är det avslutning i hovås. Och som varje år så är det fest på hovåsbadet. Jag funderar på att åka dit och delta i nykterhets tävlingen eftersom man kan vinna en hel del fina priser! Vi får se..

Ska även träffa Magnus idag. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men något hittar vi väl på.




Kommentarer
Postat av: sandrew

OFTA DU BLOGGAR



haha och ändå är jag inne på den varje dag -.-

2009-06-10 @ 23:06:38
URL: http://vasaduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0