436 askim.

Idag är det motherfucking söndag. Skulle egentligen jobba idag men när jag vaknade för en stund sedan så kände jag mig döende och det gör jag fortfarande. Så jag ringde och sjukanmälde mig. Maria säger att jag ska stanna hemma tills på torsdag så jag får väl göra det då. Har nämligen ont i halsen och hon är lite överdrivet rädd om mig när jag har det bara för det kan bli så farligt om man anstränger sig då, eller nått.

Igår var jag i Askim. Träffade Angelica, Mikael och Oscar först. Agge skulle sova där så jag sa bara hejdå till dom snabbt innan dom gick in. Sen åkte jag och Magnus ner till kiosken och träffade Zomia. Det är alltid lika mysigt att träffa henne. Sen åkte vi och hämtade Angelica. Vi åkte till burger king och det var sånna engelska killar som lägger asfalt som var där och hetsa typ. Sen typ var vi ute lite sen körde vi hem angelica. Vi körde Zomia till streethockey planen. Där var Jasse, Haris och jasses pojkvän. Så jag hälsade på dom en stund. Sen gick Zomia hem och jag och magnus åkte till torslanda igen. Så det var en myspys lördagskväll.

Har drömt sjukaste drömmarna i natt, svär. Haha.. dom var helt jävla crazy och jag vaknade flera gånger och var hur rädd som helst. Jaa, det är fan inte kul att drömma mardrömmar.

Nu ska jag hitta på något annat skojskoj med min dator, skriver mer ikväll. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Zomia

Jag tycker det är jätte mysigt att träffa dig med :D

2009-04-03 @ 12:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0