Äventyr med Brubbel.

Som jag skrev i mitt förra inlägg så satt jag och väntade på Broob! Jo jag kom nyss hem och vårat äventyr var massa trevligt. Broob hämtade mig utanför och vi åkte till shell tuve! Han köpte en bacon och ost korv, haha det låter inte gott!! Jag köpte en grill korv med mos. Och vi båda hade västkustsallad på! Haha ofta jag har sånt på min mat, yeeeeah. Iallafall så satt vi där och åt mat och snacka. Förresten, när vi stod och beställde mat så var det en bil som tvärbromsade mitt i vägen. Jag trodde seriöst han skulle komma dit och skjuta oss, as läskigt. När vi hade ätit klart så tog Broob med mig till stranden i båthamnen! Vi stod där och rökade våran eftermaten cigg som var as go! Och jag åkte runt på typ hala plankor! Det var kulkul. Haha när vi kom dit så kom broob på att han skulle låsa bilen av någon anledning och när han gick till bildörren så gled han på värsta isen, haha det såg sjukt skoj ut! Sen körde han mig hem, vi satt i hans bil utanför mig en stund typ. Sen gick jag in och nu sitter jag här och ska snart spela sanning och konka med broob på msn! Aw, tack så mycket brubbel för att du träffade mig, behövde komma ut och vara med någon lite. Jo just det, haha när broob hade handlat mat och cigg så fick han pengar tillbaka, det va as lite! Vi var glada för att vi fick det billigare, men sen när vi räknade ut det så visade det sig att vi inte alls hade fått det, fan vilken glädjedödare!

Ne men nu ska jag typ sluta blogga för inatt och typ göra något mer skoj. Yeaaaah, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0