Jag hatar att komma på en rubrik.

Nu har jag varit i skolan två hela dagar! Jag har inte skolkat en enda lektion och jag har jobbat som fan varje lektion, är jävligt stolt över mig själv! Jag vet att jag är duktig i skolan, jag kan om jag vill. Men jag orkar inte ha viljan. Jag orkar inte ens bry mig längre vilka betyg jag får. Jag skiter liksom i ifall jag får ig i alla ämnen. Mitt studiebidrag är redan indraget så det skiter jag i det med. Jag önskar att jag någonstans kunde hitta något att kämpa för.

Idag som sagt har jag varit i skolan, det sög balle som vanligt men jag var ändå där! Jag hade faktiskt något att se fram emot och det var att få träffa Sandra<3 efter skolan! Direkt efter skolan åkte jag med Johanna in till stan, vi träffade hennes pojkvän och stod och tjöta en stund. Sen gick jag till centralen för att möta min bff! Jag och Sandra åkte hem till mig och kollade glamour och drack oboy! Sen efter en stund åkte vi ut med agge! Vi hämtade Blondie och sen åkte vi hem till Kakan. Vi kollade film och sånt. Sen stack vi ut och var allmänt cp störda. När jag kom hem gick jag in i mitt rum och såg att Maria har storstädat mitt rum och möblerat om! Inte för att det är sååå stor skillnad men hon säger att jag sover bättre om jag har sängen såhär?!?! Hon har även försökt banka in i skallen på mig i ca en timme att jag inte får lägga kläder på golvet. Jaa, vi får se hur det går.

Just nu ligger Jolly och slickar sig på pungen. Säkert fräscht. Haha förut när jag och Sandra skulle kamma han så skrek han som en bäbis. Han är värsta fjollan ju!!!

Jag skulle kolla andra avenyn alldeles nyss men det gick typ inte så jag flippa över. Gick in på bdb istället och såg att Sandra hade lagt ut en bästavän grej, as söt. Jag gjorde om henne också. Sen har jag kollat hennes blogg och nu ligger jag här. Nu ska jag stänga av min dator och somna in och drömma massa mardrömmar och ha jätte skoj!

PUSSSPÅDIG!

Kommentarer
Postat av: sandrew

haha ja rubrik är det värsta som finns. ifall man inte vet exakt vad man ska skriva.

MEN DU JA STÖR MIG ASSMKT DU MÅSTE ÄNNDRA:

"vi träffade henne pojkvän" HENNE(S) FFS <3





ehe puss on you

2009-03-04 @ 22:08:30
Postat av: sandrew

haha ja rubrik är det värsta som finns. ifall man inte vet exakt vad man ska skriva.

MEN DU JA STÖR MIG ASSMKT DU MÅSTE ÄNNDRA:

"vi träffade henne pojkvän" HENNE(S) FFS <3





ehe puss on you

2009-03-04 @ 22:09:10
URL: http://vasaduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0