Jolly SNARKAR!

Idag har varit en seg dag, fast har ändå gjort rätt mycket känns det som. Jag vaknade runt 12 och då gick jag in till alex och erica och kollade desperat housewives en stund. Sen kom Marcus och Magnus och hämtade mig så åkte vi och ätade, mums vad gott det var. Efter det åkte vi till Sandra och gjorde henne rätt förbannad. Vet att du blev sur hjärtat men anledningen till att vi åkte dit från början var för att jag skulle lämna din mössa och kamera, just so you know!<3 Så det var inte meningen att åka dit mot din vilja men ville lämna dom sakerna så jag inte råkar förstöra dom eller något!

Sen åkte jag hem en stund och kollade först film sen satt vid datorn lite, efter det gick jag återigen in till alex fast då var inte erica där för hon hade åkt hem. Men vi kollade desperat housewives igen!! Sen åkte jag hem till kalle och åt godis och hade myspys. Efter en liten stund kom brubbel och hämtade oss. Henke var med honom i bilen. Vi åkte till donken för att äta, sen åkte vi till shell tuve och sen hem. När jag kom hem gick jag in till alex och kollade klart tredje säsongen av desperat housewives. Haha fan vad jag har kollat mycket på det idag känns det som. Kollade även på det igår.

Kalle ska jobba massa nu i två veckor så jag kommer inte få vara med han så mkt :( och när han har jobbat klart så börjar jag! Kommer aldrig få tid med min älskling ju! :(

Men ey walla, på fredag ( den 6 mars ) så har jag och kakan varit tillsammans i två månader, heja oss! Grattis till oss!!! Vi är fett med najs tillsammans. Och alla måste säga grattis!

ne nu ska jag sova för imon ska jag till skolan, tro det eller ej. Så måste få min skönhetssömn. Jag hoppas Sandra tar bussen med mig imon, annars slår jag henne som fan! Ne godnatt på er allihop. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0