KssBff Sandra <3

Nu är alla vakna, dom flesta sitter och spelar. Jag som trodde jag skulle kunna sova längre idag men nejdå, det går fan inte när man lanar. Fast nu verkar det som att Johan, Broob och Kakan ska på äventyr. Vet inte riktigt vart dom ska och har verkligen inte lust eller ork att fråga heller. Inatt satt jag inte vaken så väldigt länge, gick och la mig vid halv 6 tiden. Alla hade somnat förutom jag och Leios och det fanns inte så mycket att göra så jag gick också och la mig. ÅÅÅÅH, det har varit sjukt varmt och trångt inatt, har typ flippat på kakan i sömnen, sry..

Det går segt att lvla på Lc, och det är inget kul alls att spela utan Sandra så jag har rätt tråkigt. Lyssnar på en låt på youtube men den finns inte med bra kvalitet så den suger liksom stenhårt. Och ibland fuckar musiken på datorn så då måste jag starta om den!!!

Idag ska jag förhoppningsvis sola. Ska även träffa Magnus en stund sen. Och jag hoppas verkligen jag får träffa min kssbff Sandra idag för jag var inte med henne igår. Är sjukt tråkigt utan henne! Detta lanet är väl helt okej men när Sandra inte är här så blir det liksom inga garvisar. Hon och jag sitter och skrattar åt allt när vi är med varandra och nu skrattar jag inte åt någonting. Jaja, whatever. Nästa gång jag lanar här så måste fan Sandra vara med iallafall annars jävlar!

Ne nu får jag väl hitta på något annat skojskoj. Skriver nog mer sen. PussHEJ

JAG FUCKING ÄLSKAR MIN SANDRA HANSEN MEST I VÄRLDEN, SÅ DET SÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0