Lan @ Johan.

Jag har märkt att jag är jävligt slapp på att blogga. Jag skriver nästan ingenting. Men jag har liksom inte tid att sitta vid datorn hela tiden och när jag väl sitter på datorn så läser jag alla andras bloggar istället för att skriva i min egna. Men idag lanar jag hos Johan så nu har jag tid att blogga.

Jag började min APU förra veckan och det går hur bra som helst! Min handledare är toppen och jag trivs med nästan alla som jobbar där. Dom gamla är också hur goa som helst. Så det känns jätte bra att jobba där.

Denna veckan har jag inte gjort så jätte mycket. I måndags jobbade jag, i tisdags jobbade jag, i onsdags jobbade jag och söp lite. I torsdags solade jag och söp lite. Idag har jag varit med kakan och slappat. Nu är vi hos Johan med Nicole, Leios, pricken och broob! Alla andra spelar något bög spel så jag tänkte jag skulle blogga. Ska snart spela Lc hade jag tänkt. Kunde inte starta mitt spel förut så fick installera om det!! Men nu är jag på god väg, har väntat hela kvällen på att få spela.

Jag saknar Sandra massa, hon skulle egentligen lana här idag men hon är trött och sånt så hon stannade hemma. Imon måste jag sova hemma för jag ska jobba på söndag men jag kan vara ute lite länge imon iaf för jag jobbar kväll på söndag. Så imon hoppas jag att jag kan vara med Sandra. Vill även sola imon, så det ska jag göra!!

Ne nu orkar jag inte skriva mer, får sitta och lyssna musik tills lc är klart. PUSSSSSSSSSSSSSSSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0